וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן ויירי תוקף את חלוצי ההווה: "אכפת להם רק מאינסטגרם"

חלוץ העבר האגדי התייחס להבדלי האופי בין התקופה שלו לנוכחית: "הדור שלי היה חולה בראש, במיוחד החלוצים. רק רצינו להבקיע"

רויטרס

עולה להתקפה: כריסטיאן ויירי, חלוץ העבר של נבחרת איטליה שכיכב בשיאו באינטר ושיחק בין השאר גם ביובנטוס, מילאן, לאציו ואתלטיקו מדריד, התייחס לאופי של חלוצי הכדורגל הנוכחיים וטען שכל מה שהם צריכים כדי להצליח זה חשבון אינסטגרם מתוקשר ומתוחזק בעל מיליוני עוקבים. ויירי בן ה-45 מחזיק כיום במספר מסעדות ובמותג יוקרה, וכמו כן מתקלט לפעמים במועדוני לילה. למרות כל זאת, הוא טוען שהוא לא עובד קשה כפי שעבד בקריירה שלו ככדורגלן.

"היום כל מה שחלוץ בכיר באירופה צריך זה אינסטגרם", תקף ויירי בראיון שלו לרשת "רדיו דיג'יי" האיטלקית. "לא צריך להבקיע 30 שערים בעונה כדי שכולם יעריצו אותך. לא צריך להבקיע בכל שבוע מחדש ולהשיג לקבוצתך ניצחונות, זה כבר לא מה שחשוב. הדור שלי היה חולה, חולה בראש, במיוחד החלוצים. היינו כל כך רעבים לשערים ולניצחונות עד ששום דבר אחר לא עניין אותנו".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם
שער של רומאניולי בדקה ה-91 סידר למילאן 1:2 על גנואה
שנתיים מאסר נגזרו על חלוץ העבר האיטלקי וינצ'נזו יאקווינטה

מאורו איקרדי אינטר. רויטרס
"שחקן טוב, אבל אנחנו מאוד שונים". מאורו איקרדי/רויטרס

ויירי שיחק ב-15 מועדונים שונים בקריירה והופיע 49 פעמים במדי נבחרת איטליה, בה כבש 23 שערים. הוא התייחס להשוואות באיטליה בינו לבין חלוץ אינטר הנוכחי, מאורו איקרדי: "הוא שחקן טוב, אבל אנחנו מאוד שונים. כשעליתי למגרש רציתי לריב עם שחקנים. זה היה האופי שלי ושל שאר השחקנים בדור שלי. הייתי חיה. זכרתי כל רגע, כל שער, כל משחק. כבשתי 140 שערים ואני זוכר כל אחד מהם".

למרות שתקף, לויירי עצמו יש חשבון אינסטגרם בעל 1.9 מיליון עוקבים, אשר בעזרתו הוא מקווה להפוך בשנים הקרובות לדי ג'יי מצליח שמתקלט במקומות שונים ברחבי העולם. "אני מתאמן כל יום כדי להשתפר. זה קצת כמו כדורגל ואני מרגיש כמו שחקן נוער, אבל אני מאמין שאהיה טוב יותר בעתיד. כבר מבקשים ממני לבוא למועדונים בכל רחבי העולם, וזה כיף גדול".

עוד באותו נושא

שנתיים מאסר נגזרו על חלוץ העבר האיטלקי וינצ'נזו יאקווינטה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully