וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים מאסר נגזרו על חלוץ העבר האיטלקי וינצ'נזו יאקווינטה

עונש קשה לאקס יובנטוס ואודינזה ואלוף העולם מ-2006, בגין החזקת נשק ללא רישיון וקשרים למאפיה הקלברזית. "אין לי קשר לזה, אני סובל כמו כלב בשביל הילדים שלי וכל זה שלא עשיתי דבר"

וינצ'נזו יאקווינטה שחקן יובנטוס. AP
יאקווינטה בימים יפים יותר/AP

דרמה באיטליה: חלוץ העבר של אודינזה ויובנטוס ואלוף העולם מ-2006, וינצ'נזו יאקווינטה, נידון היום (רביעי) למאסר של שנתיים בגין החזקת נשק ללא רשיון. האיטלקי שיחק שבע שנים במדי אודינזה, משנת 2000 עד 2007, אז עבר לביאנקונרי עד 2013. ב-2006 היה בשיא הקריירה שלו ולקח חלק פעיל במונדיאל ההיסטורי של איטליה ואף כבש בניצחון 0:2 על גאנה במשחק הראשון.

גזר הדין ניתן במסגרת המשפט הגדול ביותר שנערך בצפון איטליה נגד המאפיה מקלבריה, ה'נדרנגטה', במסגרתו נעצרו 160 אנשים ממחוזות שונים באיטליה. הרקע לדברים מגיע בעקבות גילוי של חוקרי המשטרה ב-2012 אז נתפס אביו של יאקווינטה שברשותו נשק ואף הואשם בשימוש בו. בהמשך, גילו החוקרים כי לאבא קשרים במאפייה ומכאן הגיעו גם לביתו של החלוץ שם מצאו מגוון נשקים.

עוד בנושא
קשיי התאקלמות? כריסטיאנו רונאלדו שבר שיא בן 60 שנה ביובנטוס
מעמדו של גאטוזו במילאן מתערער, דונאדוני מועמד להחליפו
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

וינצ'נזו יאקווינטה שחקן נבחרת איטליה. Claudio Villa, GettyImages
במדי נבחרת איטליה. וינצ'נזו יאקווינטה/GettyImages, Claudio Villa

חשוב לציין שהתביעה דרשה את העונש המקסימלי לעבירה, שש שנים, אך לבסוף הוכרע כי העונש של החלוץ יעמוד על שנתיים. אביו לעומת זאת ספג עונש כבד הרבה יותר, ונידון ל-19 שנות מאסר בגין שותפות בארגון פשע מאורגן.

יאקווינטה צולם ביציאתו מבית המשפט כשהוא בסערת רגשות: "השם 'נדרגנטה' בכלל לא מוכר במשפחה שלנו, זה לא אפשרי. הם הרסו לי את החיים בשביל כלום", אמר בכעס. "אני סובל כמו כלב למען הילדים שלי על אף שלא עשיתי דבר, אבל גם עכשיו אני לא מתבייש: זכיתי בגביע העולם ואני גאה להיות קלברזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully