וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיי התאקלמות? כריסטיאנו רונאלדו השווה שיא של 60 שנה ביובנטוס

הכוכב הפורטוגלי כבש 7 שערים בעשרת מחזורי הפתיחה והשווה שיא לפתיחת עונה במדי יובה שהיה שייך לג'ון צ'ארלס ב-1957/8

עריכת וידאו: מתן חדד

כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח להבקיע בשלושת מחזורי הפתיחה של יובנטוס קבוצתו החדשה. אולם, הכוכב הענק שהגיע מריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו בקיץ, הפציץ מאז שבעה שערים בעשרת מחזורי הפתיחה ואם למישהו עוד היה ספק אם כוחו עדיין במותניו, הוא מקבל שוב את התשובה, גם בליגה שנחשבת לקשה מאוד עם הגנות קשוחות.

הצמד של רונאלדו במחזור הקודם ב-1:2 מול אמפולי הפך את פתיחת העונה שלו ממצוינת למעולה וכמעט היסטורית לעונת בכורה של שחקן בליגה הזו. למעשה, השחקן האחרון שפתח עונה ביובה עם שבעה שערים בעשרה מחזורים היה ג'ון צ'ארלס אי שם ב-1957/8.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו עקף את סלינה גומז והפך לאדם הפופולרי ביותר באינסטגרם
סנטיאגו סולארי: "המצב לא פשוט". דיווח: לאודרופ דחה הצעה לאמן

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס עם פדריקו ברנרדסקי. רויטרס
מישהו הספיד אותו? רונאלדו חוגג/רויטרס

ההישג הזה של רונאלדו מרשים מאוד כשמביטים על החלוצים עליהם הוא התעלה. שלושה שחקנים של יובה פתחו עונה עם שישה שערים ב-10 מחזורים. גונסאלו היגואין (2013/14), החלוץ שנאלץ לפנות את מקומו לפורטוגלי. קרלוס טבס ב-2013/14 ופיפו אינזאגי ב-2013/14. אלסנדרו דל פיירו, זלאטן איברהימוביץ' ודויד טרזגה כבשו חמישה שערים בעשרת מחזורי הפתיחה וסיימו את הקמפיין עם 21, 16, ו-14 שערים בהתאמה.

רונאלדו כבר שני בטבלת מלך השערים של הסרייה א' כשרק קשישטוף פיונטק המפציץ הפולני של גנואה מקדים אותו. אגב, את העונה ההיא ג'ון צ'ארלס סיים עם 28 שערי ליגה. האם רונאלדו יאפיל גם עליו? בקצב הכיבושים שלו לאחרונה, בהחלט נראה שזה אפשרי. השאלה היא אם רונאלדו יצליח לעשות את מה שכולם חולמים ומצפים ממנו במועדון - לסחוף את הגברת הזקנה לזכייה בליגת האלופות לראשונה אחרי 22 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully