וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטיאגו סולארי: "המצב לא פשוט". דיווח: לאודרופ דחה הצעה לאמן

המאמן הזמני ערך מסע"ת לפני המשחק מול מלייה בגביע (רביעי, 20:30, ספ'4): "לא מעוניין בהשוואות לזידאן". ב-AS טוענים: הדני סירב להגיע בגלל "הסיטואציה הלא פשוטה". קרוס ודיאס היו היחידים להיפרד מלופטגי

עריכת וידאו: מתן חדד

"המצב לא טוב, אבל יש התלהבות להפוך את זה. בקבוצה הזו יש חבורה של אלופים שעשו ויעשו בעתיד דברים עבור ריאל מדריד". כך פתח סנטיאגו סולארי את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן ריאל מדריד לקראת משחק הגביע מחר (רביעי, 20:30, ספ' 4) מול מלייה, לאחר שאתמול הודיעו הבלאנקוס על פיטוריו של ג'ולן לופטגי ומינויו של סולארי במקומו.

המאמן, שהגיע מריאל קסטייה, קבוצת המילואים של ריאל מדריד, ענה בלאקוניות לכל השאלות שניסו לברר כיצד הדברים התגלגלו עד למינויו. "יש דברים שאשאיר ביני לבין ההנהלה". בנוסף, נושא ששב ועלה במסע"ת היה שיתופו של ויניסיוס. לופטגי לא נתן הזדמנות לברזילאי הצעיר בקבוצה הבוגרת, וספג ביקורות בעקבות כך, וכעת הציפייה במדריד היא לשילובו בסגל הבוגר. "ויניסיוס, כמו כל שחקן אחר בריאל מדריד, שייך לרמה הזו. הוא מוכשר מאוד, יש לו הרבה מה ללמוד אך גם הרבה מה לתת".

עוד בנושא
רשימת הפצועים במדריד מתארכת, מי יזם את הפוטש הספרדי נגד קונטה?
ריאל מדריד פיטרה לופטגי, סולארי מונה זמנית
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"המצב לא טוב, אבל יש התלהבות להפוך את זה". סנטיאגו סולארי/רויטרס

המאמן, שבדומה לזינאדין זידאן, שיחק במועדון ואחר כך עשה את הקפיצה מהקבוצה המשנית לבכירה, התייחס לנושא: "אני לא מעוניין בהשוואות", אמר סולארי, "זינאדין זידאן אחת מהדמויות הגדולות בהיסטוריה של ריאל מדריד ועשה כאן דברים נהדרים, אבל אי אפשר להשוות". סולארי התייחס גם לאפשרות שיישאר בתפקיד עד לסיום העונה. "מה שחשוב בכדורגל זה מה שקורה היום, כרגע. דברים קורים מהר, יש לחיים קצב ואין לדעת מה יקרה".

לגבי התכניות לעתיד הקרוב ומצב הקבוצה, אמר: "הקבוצה מלאה בהתלהבות ורוצה לחזור למסלול, לא מרגיש שיש איזשהו סוג של חשד כלפיי בחדר ההלבשה. כולנו רוצים לנצח. מדובר בקבוצה של שחקנים מלאי ניסיון, המצב לא פשוט, אבל כאן האופי נמדד. המטרה הראשונה היא לנצח מחר את מלייה, לא יותר".

חזרה לג'ולן לופטגי: לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, המאמן המפוטר לא זכה ליותר מדי אהדה מצד שחקני הקבוצה, כאשר רק טוני קרוס ומריאנו דיאס נפרדו ממנו לפני עזיבתו. "כאשר מאמן מפוטר, זו הנקודה הנמוכה ביותר עבור השחקנים. ג'ולן אדם נהדר ומאמן מצוין ואני מודה לו על הדרך שעברנו יחד", אמר הגרמני. דיאס הוסיף: "בזכותו חזרתי לריאל מדריד ואני מודה לו על האמון".

ובינתיים, בתקשורת הספרדית ממשיכים לחשוף שמות של מועמדים שסירבו לריאל מדריד ומסתבר שקונטה ממש לא היחיד. על פי ה-AS המדרידאי, גם מיכאל לאודרופ, המאמן הדני שכיכב בעבר כשחקן בקבוצה, דחה בנימוס הצעה ממועדון הפאר. על פי מקורבים למאמן הדני, הוא לא השתכנע מההצעה ומאמין שכעת זה לא הזמן הנכון לקחת תפקיד עם כל כך הרבה אחריות. סוכנו של המאמן בריאם טוטומלו הבהיר: "לאודרופ לא מעוניין לאמן את ריאל מדריד בשלב הזה ומעדיף לקחת את התפקיד בסיטואציה יותר נכונה.

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו טוען: עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס

לכתבה המלאה
מיכאל לאודרופ. GettyImages
אמר לא לריאל מדריד. מיכאל לאודרופ/GettyImages
סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
סולארי באימון/רויטרס
סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד עם גארת' בייל. רויטרס
סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד עם גארת' בייל/רויטרס
סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully