וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד פיטרה את ג'ולן לופטגי, סנטיאגו סולארי מונה זמנית

ההשפלה בקלאסיקו עשתה את שלה, הבלאנקוס החליטו להיפרד מהמאמן שהגיע לפני פחות מארבעה חודשים. שחקן העבר מונה זמנית

עריכת וידאו: מתן חדד

זה היה באוויר, והחל מהיום (שני) זה גם רשמי: ג'ולן לופטגי הוא כבר לא מאמן ריאל מדריד. התבוסה המשפילה 5:1 לברצלונה בקאמפ נואו חרצה את גורלו של המאמן, שרשם הפסד ליגה שלישי ברציפות ורביעי בחמשת משחקיו האחרונים, בדרך לפתיחת העונה הגרועה ביותר של מועדון הפאר מאז 2001. בתום עשרה מחזורי ליגה מדורגת ריאל מדריד במקום התשיעי בלבד, שבע נקודות מברצלונה ושש מהקו האדום.

מי שמונה בינתיים במקום לופטגי הוא שחקן העבר של הקבוצה ומאמן ריאל מדריד קסטייה (הקבוצה השנייה של הבלאנקוס) סנטיאגו סולארי, שיעביר כבר מחר את האימון הראשון.

בהודעה הרשמית שיצאה מטעם הבלאנקוס נאמר בין היתר: "קיימת אי פרופורציה ברורה בין איכות הסגל, בו יש שמונה שחקנים שמועמדים לכדור הזהב, לבין התוצאות. ההחלטה נובעת מרצון להוביל לשינוי בדינמיקה של הקבוצה בזמן שכל המטרות עדיין ברות השגה".

לופגטי (52), שחקן עבר שרשם הופעה אחת בנבחרת ספרד, עבד בקבוצת המילואים של ריאל מדריד ב-2008/09 ולאחר מכן עבר בנבחרות ספרד עד גיל 19, 20 ו-21. ב-2014 מונה למאמנה של פורטו ושנתיים לאחר מכן ירש את ויסנטה דל בוסקה בנבחרת ספרד. אלא שרגע לפני מונדיאל 2018, החליט לקחת את הג'וב בריאל מדריד, נזרק מהנבחרת והוחלף בפרננדו היירו. כעת, פחות מארבעה חודשים אחרי שהגיע, הוא עוזב גם את הבלאנקוס.

עוד בנושא:

לופטגי: "קשה, אבל יש לי עור עבה". סוארס: "קשה לחוות רגעים יפים מאלה"
ספרד: ברצלונה הביסה 1:5 את ריאל מדריד, שלושער ללואיס סוארס

ג'ולן לופטגי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
החלטה בלתי נמנעת. לופטגי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully