וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו טוען: עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס

כוכב יובנטוס חושף בראיון שהחליט לעזוב את אלופת אירופה בגלל שהרגיש לא רצוי, מודה שפרשת האונס "משבשת" לו את החיים, ומצהיר: קיבלתי הצעה אדירה מסין, מגיע לי גם השנה לזכות בכדור הזהב

עריכת וידאו: מתן חדד

כריסטיאנו רונאלדו טוען שתפנית ביחסים שלו עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס גרמה לו להגיע למסקנה שהגיע הזמן לעזוב את אלופת אירופה. כוכבה הפורטוגלי של יובנטוס, שעבר הקיץ לליגה האיטלקית תמורת למעלה מ-100 מיליון יורו, עזב את ריאל כמלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, אחרי שזכה עמה בארבע אליפויות אירופה, שתי אליפויות וסך הכל 15 תארים. המועדון טען כי המעבר של רונאלדו ליובנטוס נעשה "על פי רצונו ודרישתו של השחקן", אבל כריסטיאנו חשף בראיון ב"פראנס פוטבול" כי פרס שינה את הגישה אליו.

עוד בנושא

רונאלדו על משפט האונס: "עורכי הדין שלי בטוחים בעצמם וכך גם אני"
חקירת האונס של כריסטיאנו רונאלדו צפויה להימשך למעלה משנתיים
"ראיית הזהב" של המתלוננת נגד רונאלדו: אחיה החורג ישמש כעד

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"אם הכל היה עניין של כסף, כבר הייתי עובר לסין, שם הייתי מרוויח פי חמישה ממה שאני מרוויח ביובנטוס". רונאלדו/רויטרס

"זה משהו שהרגשתי בתוך המועדון, במיוחד מכיוון הנשיא, שהם כבר לא מחשיבים אותי באותה צורה כפי שעשו בהתחלה", אמר רונאלדו, "בארבע או חמש השנים הראשונות שם, הייתה לי תחושה של 'כריסטיאנו רונאלדו'. קצת לאחר מכן, הנשיא התחיל להסתכל עליי בעיניים שכבר לא רצו להגיד את אותם דברים, שכבר לא הייתי נחוץ עבורם, אתה יודע למה אני מתכוון.

"זה מה שגרם לי לחשוב על עזיבה. לפעמים הייתי קורא דיווחים שבהם הם אמרו שאני ביקשתי לעזוב. היו הרבה ידיעות כאלה, האבל האמת היא שתמיד הייתה לי תחושה שהנשיא לא רצה להחזיק אותי. אם הכל היה עניין של כסף, כבר הייתי עובר לסין, שם הייתי מרוויח פי חמישה ממה שאני מרוויח ביובנטוס או בריאל. לא הגעתי ליובנטוס בשביל הכסף. הרווחתי אותו סכום במדריד, אם לא יותר. ההבדל הוא שביובה, הם באמת רצו אותי. הם אמרו לי את זה והבהירו את זה".

כשנשאל על ההחלטה של המאמן זינדין זידאן לעזוב אחרי הזכייה בליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות והאם זה השפיע על ההחלטה שלו, אמר רונאלדו: "ההחלטה שלי לעזוב לא הייתה בגלל העזיבה שלו. זה לא העניין, זה רק עוד אחד מהדברים שגרם לי להרגיש טוב יותר עם ההחלטה שלי בגלל מה שחשבתי על המצב של המועדון".

רונאלדו בן ה-33 כבש 44 שערים בעונה שעברה במדי ריאל מדריד והעונה כבש שבעה שערים במדי יובנטוס, והוא מבחינתו מכוון ללא ספק לזכייה נוספת בתואר כדור הזהב - שחקן השנה של "פראנס פוטבול". לדבריו, "כן, אני חושב שזה מגיע לי השנה... כן, אני חולם על לזכות בכדור הזהב בפעם השישית, ולעבור, במקרה הזה, את ליאו מסי". עם זאת הוסיף ש"לזכות בכדור הזהב בפעם השישית זה לא אובססיה מבחינתי. אני כבר יודע, בלב שלי, שאני אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה. כמובן שאני רוצה לזכות בזה, לא אשקר. אני עובד בשביל זה. אני עובד בשביל לנצח ולכבוש שערים, אבל בלי אובססיה לזה".

עוד באותו נושא

מתים מגעגועים: הקלאסיקו הראשון של ריאל בלי רונאלדו

לכתבה המלאה
נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. GettyImages
ספין בתקשורת? פרס/GettyImages

כמו כן רונאלדו התייחס לפרשת האונס ולחקירה שנערכת נגדו על ידי משטרת לאס וגאס, לאור ההאשמות של קתרין מאיורגה, 34, דוגמנית שטענה שטוענת שהוא תקף אותה בסוויטה שלו וקיים איתה יחסי מין נגד רצונה בקיץ 2009. היא טענה שהוא השתמש באנשים שתפקידם היה לטייח את התלונה, והשתיק אותה עם עסקה שבה שילם 375 אלף דולר. המשטרה אישרה שהתיק נסגר ב-2009, אבל נפתחה מחדש אחרי פרסום הפרשה.

"כמובן, הסיפור הזה משבש לי את החיים", אמר רונאלדו, "יש לי בת זוג, ארבעה ילדים, אמא מבוגרת, אחיות, אח, משפחה שאני קרוב אליה מאוד. שלא לדבר על המוניטין שלי, של מישהו שמשמש דוגמה... תאר לך מה זה כשמישהו מאשים אותך באונס, בין אם יש לך את כל זה או לא. אני יודע מי אני ומה עשיתי. האמת תצא לאור יום אחד. והאנשים שמבקרים אותי או מנסים לחשוף את חיי, האנשים שעושים מזה קרקס, האנשים האלה עוד יראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully