וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיית הזהב" של המתלוננת נגד רונאלדו: אחיה החורג ישמש כעד

לטענת מאיורגה, אחיה החורג נכנס לחדר המלון של רונאלדו דקות לאחר האונס כביכול. דר שפיגל מגיב לטענות של הפורטוגלי על שימוש במסמכים מזויפים: "המשך ישיר לאסטרטגיה הכושלת שלו"

כריסטיאנו רונאלדו עם המתלוננת באונס קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, צילום מסך
כולם יורים לכל הכיוונים. רונאלדו ומאיורגה, דקות לפני האונס כביכול/צילום מסך, מתוך טוויטר

קרב הגרסאות בתיק האונס של כריסטיאנו רונאלדו נמשך. מחד, הכוכב הפורטוגלי ונציגיו ממשיכים לטעון בתוקף שיחסי המין בין השניים קוימו בהסכמה מלאה, ושדמי השתיקה שניתנו למתלוננת קתרין מאיורגה לאחר מעשה לא מרמזים על אשמה מצד השחקן. מאידך, נציגיה של מאיורגה מתעקשים שיש בידם ראיות מספיקות כדי להעמיד את רונאלדו לדין ולהרשיעו, ובמקביל אוספים עדויות של מתלוננות נוספות על רונאלדו.

אמש (חמישי) דווח בארצות הברית כי מאיורגה ונציגיה מחזיקים במה שכונתה "ראיית זהב": עדות של אחיה החורג של המתלוננת, ששהה במלון "פאלמס פלייס" בלאס וגאס ביום בו השניים קיימו יחסי מין, ונכנס לסוויטה של רונאלדו - זירת הפשע, למעשה - דקות ספורות לאחר האונס כביכול. על פי דיווחים, האח מצא את מאיורגה במצב נפשי קשה, כשהיא נסערת ומסרבת לספר לו על השתלשלות העניינים. כך או כך, אם אחיה של מאיורגה אכן ישמש כעד במשפט, המשקל של עדותו יהיה גדול מאוד משום שהוא ייחשב לאדם הראשון שפגש את השניים לאחר המקרה.

עוד בנושא

ריאל מדריד תובעת עיתון פורטוגלי וטוענת: "לא ידענו דבר על פרשיית רונאלדו"
עורך הדין של רונאלדו: "התחקיר מתבסס על מידע מומצא שנעשו בו מניפולציות"
"צדק עבור רונאלדו": משפחתו של כוכב יובנטוס יצאה בקמפיין לטיהור שמו

במקביל גם מי שאינו מעורב ישיר במקרה מוצא את עצמו במרכז העניינים. ריאל מדריד איימה אמש בתביעה נגד עיתון פורטוגלי שטען שהקבוצה הייתה מודעת להאשמות נגד רונאלדו וטייחה אותן, כשדובר הבלאנקוס מבהיר ש"לא ידענו דבר על הפרשייה עד שהתפוצצה לפני כמה שבועות".

גם "דר שפיגל", המגזין שפרסם את התחקיר שהביא לפתיחת התיק מחדש, נאלץ לנקות את שמו. אמש התראיין עורך דינו של רונאלדו פטר כריסטיאנסן וטען שמרבית התחקיר של "דר שפיגל" מתבסס על מסמכים "מפוברקים ומזויפים", לדבריו, שמציגים תמונה מעוותת. לטענתו, רוב המסמכים הגיעו לידיו של המגזין מהאקר שרצה למכור מידע שגוי לכל המרבה במחיר.

אמש הגיבו במגזין בכעס לדברים של כריסטיאנסן, ופרסם הודעת הבהרה רשמית בה נכתב ש"התחקיר שלנו מגובה במאות מסמכים ממקורות שונים, ואנחנו עומדים מאחוריו ב-100 אחוז. אין לנו שום סיבה להאמין שהמסמכים לא אותנטיים. חוץ מזה, כבר הבהרנו שכל עובדה וטענה בתחקיר מגובה מכל כיוון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

רונאלדו מגיב לטענות: "פייק ניוז"

המגזין אף תקף את נציגיו של רונאלדו, וכתב ש"ההצהרה שרונאלדו פרסם בשם עורך דינו היא המשך ישיר לדרך הכושלת שבה הוא בחר כדי להתעמת עם העיתונות החוקרת שלנו. להטיל ספק במסמכים שלנו הפכה להיות האסטרטגיה המועדפת עליו. גם כשפרסמנו שהוא הגיע להסדר כספי עם המתלוננת הם קראו לזה 'מדע בדיוני', ועכשיו הם מודים שהיה הסכם כזה. כשפרסמנו פרטים על הונאת המס של רונאלדו, עורכי דינו טענו שוב שהמסמכים שלנו 'לא אמינים'. מאז הוא הספיק להודות באשמה ולשלם סכומים גבוהים בחזרה לרשויות בספרד".

ב"דר שפיגל" הוסיפו ש"לפני פרסום התחקיר על פרשת האונס של רונאלדו, אפשרנו לו ולנציגיו להגיב להאשמות, אבל במקום הם בחרו לאיים עלינו ולטעון שיתבעו אותנו. ובכן, עד עכשיו לא קיבלנו שום התרעה בהמשך לאיום הזה".

כריסטיאנו רונאלדו לצד המתלוננת באונס קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
איך זה יסתיים? רונאלדו ומאיורגה/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully