וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צדק עבור רונאלדו": משפחתו של CR7 יצאה בקמפיין לטיהור שמו

קטיה ודולורס, אחותו ואימו של כוכב יובנטוס, העלו לרשת החברתית את תמונתו עם מדים של "סופרמן" במטרה לעורר באזז בעד השחקן שחשוד בפרשת אונס: "שתפו את זה למענו, שתפו למען הצדק"

בזמן שברקע נמשכים הדיבורים והבירורים לגבי פרשת האונס של כריסטיאנו רונאלדו, משפחתו של כוכב יובנטוס יוצאת בקמפיין להגנתו. דולורס אמו של השחקן ואחותו קטיה העלו תמונה של רונאלדו במדים של סופרמן עם הכיתוב "צדק לרונאלדו". השתיים הוסיפו לתמונה כיתוב שקרא לכמה שיותר אנשים להצטרף למאבק לטיהור שמו של רונאלדו: "אני רוצה לראות למי יש את האומץ לשים את התמונה הזו בפרופיל שלו השבוע. למענו, למען פורטוגל ולמעננו ולמען הצדק, הוא ראוי לזה".

התמונה בסגנון הקומיקס כוללת שני האשטגים. באחר נכתב "רונאלדו, אנחנו איתך עד הסוף". ובשני "צדק עבורנו, צדק עבור CR7". המסר שהעבירה קטיה קיבל מעל 15 אלף לייקים אחרי שעלה, כשהרבה גולשים הביעו את תמיכתם בכוכב.

עוד בנושא

"דר שפיגל" חושף: ההתנהלות הפושעת של כריסטיאנו רונאלדו בניסיון לטייח את האונס
ראש ממשלת פורטוגל על כריסטיאנו רונאלדו: "זכרו את חזקת החפות מפשע"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פאביו פאראטיצ'י, המנהל הספורטיבי של יובנטוס, תמיד העדיף להיות מאחורי הקלעים. "עכשיו זה עתיד להשתנות", הוא יודע. "תחת ג'וזפה מארוטה (המנהל הספורטיבי הקודם) יכולתי להישאר שלושה צעדים מאחור. כעת, אני מבין שעליי לצעוד אל קדמת הבמה, אבל המטרה שלי תהיה אותה מטרה: ליצור את יובנטוס התחרותית ביותר. המשימה הזו תהיה מנת חלקם של כל חברי הצוות, כשאין ספק שמארוטה יחסר לנו - הוא גידל אותי כמנהל ולימד אותי הרבה", אמר פאראטיצ'י.

בכלל, פארטיצ'י שופע מחמאות למארוטה: "לא אופתע אם יגיע לאינטר או לכל מועדון איטלקי אחר. בעשור האחרון הוא המנהל המקצועי הבכיר באיטליה יחד עם אנדראה גליאני. מקווה שהוא יהיה מרוצה בכל מקום אליו יגיע, אפילו אם זה לאינטר. אני חייב לו המון".

חלק גדול משבע השנים הטובות של הגברת הזקנה מיוחס לעבודה השקטה שביצעו מארוטה ופאראטיצ'י במועדון. מארוטה, ששמו כבר נקשר למנצ'סטר יונייטד, אינטר ומילאן, הגיע לטורינו אחרי תפקידי ניהול במגוון מועדונים איטלקיים, ובאופן סדרתי ידע לבנות קבוצות כדורגל מצוינות בניהול כלכלי שקול.

עזיבתו מגיעה על רקע סכסוך או אי הסכמה ככל הנראה עם אנדראה אניילי באשר למדיניות הרכש של המועדון. על פי השמועות, מארוטה גרס שהבאתו של כריסטיאנו רונאלדו היא טעות, שאין לשחרר את גונסאלו היגואין ושהטרייד במסגרתו יובנטוס מסרה את מאטיה קלדארה תמורת לאונרדו בונוצ'י הוא אסון.

ג'וזפה מארוטה מנכ"ל יובנטוס. AP
מארוטה ופאראטיצ'י בתחילת הדרך/AP

בשולי הדברים התייחס פאראטיצ'י גם לסיכויים של יובנטוס לזכות סוף סוף בליגת האלופות וגם לשחקנים שנקשרו לאחרונה לאלופה האיטלקית. "כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם, אולי אפילו בהיסטוריה של המשחק. לא יודע אם אנחנו פייבוריטים לזכות בליגת האלופות, אבל אנחנו עובדים קשה כדי לעשות את זה. לנצח בגמר זו לא רק תכנית, צריך קצת מהכל", אמר המנהל הספורטיבי. "סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' הוא שחקן מצוין, אך מעולם לא דיברנו איתו או עם לאציו. פול פוגבה קשור אלינו ואנחנו אוהבים אותו מאוד, אבל לרגע לא היה במחשבות שלנו לנסות להחזיר אותו לשורותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully