וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת פורטוגל על כריסטיאנו רונאלדו: "זכרו את חזקת החפות מפשע"

אנטוניו קושטה התייחס לחשדות האונס שדבקו בכוכב: "לא מספיק רק להאשים מישהו". גם יובנטוס תומכת: "אדם עם ערכים טובים שמחויב מאוד לסוגיות חברתיות". אלגרי מסמן מטרות חדשות

כריסיטיאנו רונאלדו, שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
דורסנית מתמיד. יובנטוס ורונאלדו חוגגים/רויטרס

המומנטום הנפלא של יובנטוס נמשך אמש (שבת), כאשר לראשונה בתולדותיה, הגברת הזקנה פתחה עונה עם עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות - הפעם בזכות 0:2 על אודינזה. "יכול להיות שזה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה", טען מסימיליאנו אלגרי. "הראינו הרבה בגרות, זה היה משחק מסוכן. הפגרה מגיעה לנו בזמן, אנחנו זקוקים למנוחה. ננסה להציב מטרה חדשה - רצף של משחקים ללא ספיגה. אם לא נעמיד לעצמנו מטרות חדשות כל הזמן, נסתכן בלנוח על זרי הדפנה".

רודריגו בנטאקור, שחגג שער בכורה במועדון, הוסיף: "זה המשחק שאלגרי רצה לראות מאיתנו ואנחנו שמחים. כמובן שאני מאושר על הראשון הראשון שלי, אבל אני שמח עוד יותר על הניצחון. הסגל הזה חזק מספיק כדי לשמור על הקצב הזה למשך עונה שלמה".

המאמן המפסיד חוליו ולאסקס הודה: "יובנטוס חזקה מדי עבורנו, אבל היא חזקה מדי עבור כל הקבוצות. היא יכולה לזכות בליגת האלופות".

עוד בנושא:

איטליה: ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות ליובנטוס - 0:2 על אודינזה
ראשון באיטליה: אינסינייה עשוי לקבל מנוחה, ספאלטי מתבדח לפני ספאל
"רונאלדו משוכנע שסיפור האונס הוא קנוניה של ריאל מדריד שנועדה לחסל אותו"
עקבו אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

על כריסטיאנו רונאלדו עוברים ימים קשים. מיום ליום צצים עוד ועוד פרטים בנוגע להאשמות שהושמעו נגדו, לפיהן אנס צעירה אמריקאית בלאס וגאס ב-2009. עוד לפני המשחק אמש, דאג המנהל הספורטיבי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י להעניק גב לכוכב שלו ואמר: "כולנו תומכים פה. הוא שחקן עם ערכים טובים מאוד, הוא מחויב מאוד לסוגיות חברתיות והוא מקצוען ואדם יוצא מהכלל".

כתב הגנה נוסף הגיע מראש ממשלת פורטוגל, לא פחות. "אנשים צריכים להבין אחת ולתמיד שיש דבר כזה שנקרא חזקת החפות מפשע, וזה לא מספיק להאשים מישהו", אמר אנטוניו קושטה. "אם יש הוכחות למשהו זה שכריסטיאנו מקצוען יוצא דופן, ספורטאי יוצא דופן, כדורגלן יוצא דופן ומישהו שייצג את פורטוגל נהדר. כולנו מקווים ששום דבר לא יכתים את רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully