וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:2 לנאפולי על ססואלו, מאורו איקרדי הציל את אינטר מול ספאל

סגנית האלופה נהנתה משער בכורה של אונאס (3) ומבעיטה נפלאה של אינסינייה (72) וצימקה את הפער מיובנטוס לשש נקודות. צמד לארגנטינאי ב-1:2 הקשה, צמד להיגואין ב-1:3 של מילאן על קייבו

עריכת וידאו: מתן חדד

לפני היציאה לפגרת הנבחרות, הליגה האיטלקית תשלים את המחזור השמיני עם שישה משחקים, כשבמוקד הצליחה נאפולי לרדוף אחרי יובנטוס עם 0:2 על ססואלו, בעוד אינטר רשמה 1:2 קשה על ספאל. במשחק שהוציא את היום לדרך, קשישטוף פיאטק המשיך לכבוש, אבל קבוצתו גנואה הפסידה 3:1 בבית לפארמה העולה החדשה. גונסאלו היגואין הוביל את מילאן לניצחון נוסף, לאציו גברה על פיורנטינה וסמפדוריה העמיקה את המשבר של אטאלנטה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
וויצ'ך שצ'סני: "אני לעולם לא אהיה ג'אנלואיג'י בופון הבא"
בעקבות החשדות נגד רונאלדו: מניית יובנטוס בבורסה צונחת
סוכנו של איברהימוביץ': "מוכנים לדבר עם מילאן. זלאטן השאיר שם חלק מהלב"

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
ההתאוששות נמשכת. שחקני נאפולי חוגגים/רויטרס

נאפולי - ססואולו 0:2

החבורה של קרלו אנצ'לוטי התאוששה מההפסד ליובנטוס עם 0:1 דרמטי על ליברפול בליגת האלופות וכעת היא חזרה למסלול הניצחונות בליגה, על מנת לצמק את הפער מהמוליכה לשש נקודות. הפתיחה של המארחת היתה מוחצת כשאדם אונאס ניצל שגיאה גדולה בהגנה כבר בדקה השלישית, חטף כדור, הקפיץ לעצמו ומהאוויר הפציץ פנימה את שער הבכורה שלו בנאפולי. לורנצו אינסינייה הנפלא סגר עניין בדקה ה-72, כשסובב כדור מושלם מקצה הרחבה הישר לחיבורים. ססואלו, שמעולם לא ניצחה בסן פאולו, רושמת הפסד שני ברציפות, ונראה שהפתעת העונה מאבדת כוח.

עוד באותו נושא

"רונאלדו משוכנע שסיפור האונס הוא קנוניה של ריאל מדריד שנועדה לחסל אותו"

לכתבה המלאה
אדם אונאס שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
שער בכורה. אונאס/רויטרס

מילאן - קייבו 1:3

הרוסונרי השלימו את השבוע המוצלח שלהם עם ניצחון שלישי שהוציא אותם מחויכים לפגרת הנבחרות, אחריה ייערך הדרבי הגדול של מילאנו. גונסאלו היגואין שמר על מקומו בחוד ונהנה מול נועלת הטבלה עם צמד בדקות 27 ו-34, אחרי שני בישולים של סוסו. הספרדי הוסיף אסיסט שלישי בדקה ה-56, הפעם לג'אקומו בונבנטורה שהשתחרר וירה בשמאל אל הרשת בעזרת הסטה קלה של שחקן אורח. סרג'יו פליסייר בן ה-39 צימק בדקה ה-63 עבור קייבו, שמעולם לא ניצחה את מילאן בסן סירו ונותרה במינוס נקודה אחרי הפסד רביעי רצוף.

גונסאלו היגואין שחקן מילאן. GettyImages
הכפיל את סך כיבושיו בליגה העונה. גונסאלו היגואין/GettyImages

לאציו - פיורנטינה 0:1

הוויולה למדו שוב שבחוץ קשה יותר, כשנותרו ללא ניצחון העונה כאורחים ואיבדו את המקום השלישי לטובת לאציו. הביאנקוצ'לסטי התאוששו מההפסד בדרבי והתבוסה בפרנקפורט בליגה האירופית בעזרת מי אם לא צ'ירו אימובילה, שהמשיך מקרוב אל הרשת את הנגיחה של שטפן ראדו והכריע את המשחק בדקה ה-37.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו (משמאל) כובש מול פיורנטינה. GettyImages
עשה את ההבדל. צ'ירו אימובילה כובש/GettyImages

ספאל - אינטר 2:1

הנראזורי נכנסו לקצב והשיגו ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות, בעוד המארחת, שהחלה טוב את העונה, סופרת הפסד רביעי רצוף. מאורו איקרדי נגח את ה-0:1 בדקה ה-14, ארבע דקות לאחר מכן החמיץ מירקו אנטנוצ'י מהנקודה הלבנה עם בעיטה איומה ליד הקורה, אלברטו פאלוסקי עוד הצליח להשוות כשדחק מקרוב בדקה ה-72, אולם המילה האחרונה היתה שייכת לאיקרדי, שהשלים צמד שש דקות לאחר מכן, אחרי כדור עומק מבריק של איבן פרישיץ'.

שחקן אינטר מאורו איקרדי. רויטרס
הכל עליו. איקרדי/רויטרס

גנואה - פארמה 3:1

אחרי שכבש צמד בניצחון על פרוזינונה במחזור הקודם, אוהדי גנואה התכנסו כדי לראות את קבוצתם מנצחת אך גם ובעיקר לראות את קשישטוף פיאטק הלוהט מנסה לכבוש מחזור שביעי ברציפות. הם קיבלו את מבוקשם כבר אחרי שש דקות כשהחלוץ הפולני קיבל הרמה מלאזוביץ' ונגח בחוכמה לרשת. אולם, במקום לנצל את המומנטום ולהשיג ניצחון שהיה מעלה אותם זמנית למקום השלישי, שחקני גנואה הלכו אחורה וספגו שלוש פעמים בתוך 14 דקות במחצית הראשונה. לוקה ריגוני השווה (16) כשדחק ממטר כדור קרן. לוקה סיליגארדי הפך (26) בבעיטה עוצמתית מתוך הרחבה ופאביו צ'ראבולו השלים את הבליץ בנגיחה קשתית אחרי חצי שעה. פארמה המפתיעה עלתה למקום השביעי וחלפה על פני גנואה עם הניצחון הזה.

לוקה ריגוני פארמה. GettyImages
חגיגה בגנואה. לוקה ריגוני והחבר'ה/GettyImages

אטאלנטה - סמפדוריה 1:0

ההגנה הטובה בסרייה A שוב שמרה על שער נקי, נותרה עם ארבעה שערי חובה בלבד והמנהיג שלה אף הכריע את המשחק. הבלם לורנצו טונלי, שהגיע בקיץ מנאפולי, העניק לסמפדוריה את שלוש הנקודות עם נגיחה בדקה ה-76 אחרי קרן של גסטון ראמירס וסיבך את אטאלנטה, שלא ניצחה מאז ההדחה בפנדלים בפלייאוף של הליגה האירופית בידי קופנהאגן.

לורנצו טונלי שחקן סמפדוריה חוגג. GettyImages
ההגנה גם מבקיעה. לורנצו טונלי עם החגיגה המוזרה שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully