וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של איברהימוביץ': "מוכנים לדבר עם מילאן. זלאטן השאיר שם חלק מהלב"

מינו ראיולה הכריז כי החלוץ הוותיק לא פוסל חזרה של השבדי לקדנציה שנייה ברוסונרי, המעוניינים על פי הדיווחים בשירותיו: "עכשיו אנחנו רוצים לדעת אילו תנאים כספיים מילאן מוכנה להציע"

רויטרס

סוכנו של זלאטן איברהימוביץ' מינו ראיולה הכריז כי החלוץ השבדי מוכן לשוב לקדנציה נוספת למילאן. השבדי בן ה-37 מככב בימים אלו בלוס אנג'לס קלאקסי מה-MLS אך באיטליה דווח כי הרוסונרי מעוניינים בשירותיו.

לדברי ראיולה: "באופן מיידי חזרה של זלאטן למילאן לא עומדת על הפרק אבל אנחנו מוכנים לדבר. אני לא פותח את הדלת וגם לא סוגר אותה. יש כבוד הדדי בין איברהימוביץ' לבין לאונרדו (המנהל הספורטיבי של מילאן). לזלאטן היו רגעים נפלאים בקריירה במילאן והוא השאיר שם חלק מהלב שלו. הוא היה שמח במילאן בדיוק כמו שהוא היה שמח בפ.ס.ז'".

ראיולה המשיך ואמר: "זלאטן מעולם לא ביקש הבטחות או ערבויות שונות במהלך הקריירה שלו, כי הוא יודע שאת זה מרוויחים אך ורק באימונים. עם זאת, לפני שאנחנו נכנסים למשא ומתן ממשי אנחנו רוצים לדעת באילו תנאים מילאן תהיה מוכנה להחתים אותו".

זלאטן שיחק במדי מילאן בין 2010 ל-2012 וכבש 42 שערים בכל המסגרות ב-61 הופעות במדי הרוסונרי. מילאן פתחה באופן פושר את העונה באיטליה ומדורגת במקום ה-11 בליגה האיטלקית עם תשע נקודות ומשחק חסר.

עוד בנושא
גארי נוויל נגד הנהלת מנצ'סטר יונייטד: "הפכו את מוריניו לגבר מת מהלך"
פוצ'טינו: "בעסקי הכדורגל איש לא דואג לשחקנים, רק דורשים מהם לשחק ולשחק"
הצונאמי של אנפילד: הכישוף שיש על מנצ'סטר סיטי בבית של ליברפול

זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
יחזור לאירופה? זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully