וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת האנגלית תוקפים: אלכסיס סאנצ'ס הוא הבעיה של מנצ'סטר יונייטד

טור ב"דיילי מייל" האשים את הצ'יליאני בכישלונה של קבוצתו לכבוש. אלכסיס מרוויח 391 אלף ליש"ט לשבוע, 75 אלף ליש"ט על כל פעם שהוא פותח בהרכב וקיבל מענק חתימה בסך 6.7 מיליון ליש"ט

רויטרס

בבריטניה פורסם אמש (שישי) כי בקרב אנשי הצוות המקצועי של מנצ'סטר יונייטד קיימת תחושה כי ז'וזה מוריניו יפוטר במהלך סוף השבוע מתפקידו, ללא כל קשר לתוצאת המשחק בין השדים האדומים לניוקאסל הערב (שבת, 19:30, ספורט 2).

פרסום הידיעות בנושא הרתיח במיוחד את כוכב העבר של השדים האדומים והפרשן בהווה גארי נוויל. נוויל הביע תמיכה נחרצת בפורטוגלי כשאמר: "מוריניו עולה למשחק מול ניוקאסל כמעט כמו גבר מת מהלך. זאת בושה. עכשיו חדר ההלבשה הוא זה שקובע הכול במועדון. אני חושב שמוריניו יקבל את התמיכה הגדולה ביותר באולד טראפורד במשחק. אני אהיה שם כדי לתמוך בו. משהו חייב להשתנות במועדון וזה לא מוריניו".

נוויל המשיך במתקפה: "רוצים למנות מנג'ר רביעי בשש שנים. לא צריך לבחון את המנג'רים האלו, אלו את מי שמינו אותם לתפקיד. קשה לנהל מועדון כדורגל, אך כרגע ההחלטות מתקבלות באופן רקוב. אם אכן נתקבלה ההחלטה לפטר את מוריניו ללא כל קשר לתוצאת המשחק מול ניוקאסל זאת בושה. היכן הרוח של המועדון?"

הבוקר (שבת) הכחישו במנצ'סטר יונייטד את הדיווח על ההחלטה שכביכול כבר נתקבלה על פיטוריו של מוריניו וציינו כי הוא ימשיך בתפקידו.

עוד בנושא
ג'ולן לופטגי לקראת המפגש עם אלאבס: "לפני 10 ימים אמרתם שהכל נפלא"
פוצ'טינו: "בעסקי הכדורגל איש לא דואג לשחקנים, רק דורשים מהם לשחק ולשחק"
אנגליה: בירם כיאל בישל ושיחק 90 דקות ב-0:1 של ברייטון על ווסטהאם

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
זה נגמר? מוריניו/רויטרס

ב"דיילי מייל" נכתב היום שהגורם המשמעותי ביותר בכישלון של השדים האדומים לכבוש שערים הוא אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני בן ה-29, שהגיע מארסנל בינואר, כבש עד כה שני שערים בפרמיירליג עבור מנצ'סטר יונייטד ובישל ארבעה נוספים ב-17 הופעות. העונה הוא היה מעורב בשער פעם ב-333 דקות, שזה כמעט פי ארבעה מהזמן לו היה זקוק על מנת להיות מעורב בשער במהלך העונה המלאה האחרונה שלו בארסנל (2016/17), אז כבש או בישל פעם ב-95 דקות בלבד.

במאי התפרסמו פרטי החוזה הסנסציוני של סאנצ'ס במנצ'סטר יונייטד על ידי דיילי מייל, בשיתוף פעולה עם דר שפיגל. הצ'יליאני מרוויח 391 אלף ליש"ט לשבוע כשיש לו בונוס של 75 אלף ליש"ט עבור כל פעם שהוא פותח בהרכב. בנוסף לכך, יונייטד גם שילמה לו 6.7 מיליון ליש"ט כמענק חתימה. סעיף נוסף שיכול לפנק את חשבונו של אלכסיס הוא זה שעומד על 2 מיליון ליש"ט במקרה שיגיע ל-40 שערים ובישולים בעונה אחת. כרגע יש לו אפס שערים ובישול אחד, כך שקשה להאמין שיגיע למספרים האלה ולפחות את הכסף הזה יונייטד תחסוך. כזכור, אלכסיס כבר היה סגור במנצ'סטר סיטי ולכן ז'וזה מוריניו הפעיל לחץ אדיר על ההנהלה לשלם כל סכום בכדי לצרף אותו.

אלכסיס בעט העונה תשע פעמים לשער, כמו לוק שואו, ונראה כמו הצל של עצמו לעומת השחקן שהיה בעבר. אגב, באוקטובר 2017, כשעוד היה הכוכב של ארסנל, אוהדי התותחנים רתחו מזעם כשהצ'יליאני לא נכלל ברשימת 30 המועמדים לפרס בלון ד'אור. איפה הוא ואיפה בלון ד'אור היום? גך או אחרת, מנצ'סטר יונייטד תמשיך לשלם את הסכומים האסטרונומים האלה עד תום עונת 2021/22.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלכסיס סאנצ'ס שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
לא ממש מצדיק את הסכומים שהוא מרוויח. אלכסיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully