וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו: "בעסקי הכדורגל איש לא דואג לשחקנים, רק דורשים מהם לשחק ולשחק"

בצל מכת הפציעות שנחתה על קבוצתו, מאמן טוטנהאם תקף את אופ"א ופיפ"א: "יש יותר מדי טורנירים בהשתתפות נבחרות. שחקנים רק סיימו מונדיאל וכבר התחילו את ליגת האומות. העומס גדול מדי"

רויטרס

בצל מכת פציעות שנחתה על הקבוצה תתייצב היום (שבת, 17:00) טוטנהאם למשחק הליגה מול קרדיף ותנסה להשכיח את המפלה מול ברצלונה בליגת האלופות. הספרס יחסרו בין היתר את דלה עלי, כריסטיאן אריקסן ואת מוסא דמבלה. מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו ניצל את חסרון כוכביו כדי להעביר מסר לעולם הכדורגל.

במסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה האמר הארגנטינאי: "המצב בכדורגל מסוכן. המכונה העסקית הזאת, שמכונה 'כדורגל' לא דואגת לשחקנים. הכול מסתכם במשחקים, משחקים ועוד משחקים". בהמשך תקף פוצ'טינו את פיפ"א ואופ"א בשל קיום מפעלי כדורגל רבים מדי בהשתתפות נבחרות לאומיות. לדבריו: "תחשבו על השחקנים. הם רק סיימו את המונדיאל וכבר הם מתחילים טורניר בינלאומי לא רשמי (ליגת האומות). העומס גדול מדי. אני מבין את נבחרות הלאומיות שרוצות את השחקנים הטובים לכל המשחקים. העמדה שלנו היא שצריך להבין את הנבחרות, את פיפ"א ואת אופ"א, אבל מי מבין אותנו?

מאמן טוטנהאם סיכם את המצב כשאמר: "מה שקורה הוא שאתה מוציא המון כסף בקיץ, אתה בונה סגל רחב של 25 שחקנים. אבל אז פתאום אתה נתקל בבעיה כי לא כולם יכולים לשחק בשל פציעות".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
"מי מבין אותנו?". פוצ'טינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully