וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'ך שצ'סני: "אני לעולם לא אהיה ג'אנלואיג'י בופון הבא"

השוער הפולני של יובנטוס דיבר על הכניסה לנעליים הגדולות של קודמו: "אני לא איטלקי, אז זה היה לי קל יותר. אני לא בופון הבא, אני בסך הכול עוד שוער של יובנטוס שצריך לעצור כדורים"

רויטרס

יובנטוס חווה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 1928 והערב (שבת, 19:00) תנסה להשיג את הניצחון העשירי הרצוף שלה בכל המסגרות כשתתארח אצל אמפולי במסגרת סריה א'. הרנסנס של יובנטוס מגיע דווקא לאחר עזיבת אחד הסמלים הכי גדולים שלה ג'אנלואיג'י בופון.

האיש שהחליף אותו בין הקורות של הזברות, וויצ'ך שצ'סני, הפולני הופך לאט לאט למנהיג של יובנטוס בחלק האחורי של המגרש. שצ'סני התראיין בארץ המגף וכשנשאל על הכניסה לנעליים הגדולות של קודמו השיב: "זה היה יחסית קל עבורי. אני לא איטלקי וזה אומר שאני לעולם לא אהיה הבופון הבא. אני בסך הכול השוער הבא של יובנטוס. המחשבה היחידה שעוברת לי בראש היא לעצור את הכדורים שנבעטים לעברי ולא לתת להם להיכנס לרשת. אני גם לא בא למשחק במחשבה שאני לא יכול לעשות טעות כי אז כולם יתחילו להתגעגע לבופון. זה לא מעניין אותי".

על התקופה שבה בילה כשוער מחליף של בופון על הספסל של הזברות אמר שצ'סני: "אין דרך טובה יותר מלצפות בהכי טוב שרק אפשר בפעולה. זכיתי לראות איך הוא מתכונן למשחקים פיזית ומנטאלית, לא רק על המגרש אלא גם בחדר ההלבשה. הוא גם מאוד עזר לי להתבגר כאדם. הוא השאיר סטנדרטים גבוהים מאוד שהשוער הבא אחריו צריך לעמוד בהם".

עוד בנושא
גארי נוויל נגד הנהלת מנצ'סטר יונייטד: "הפכו את מוריניו לגבר מת מהלך"
פוצ'טינו: "בעסקי הכדורגל איש לא דואג לשחקנים, רק דורשים מהם לשחק ולשחק"
"רונאלדו משוכנע שסיפור האונס הוא קנוניה של ריאל מדריד שנועדה לחסל אותו"

וויצ'ך שצ'סני, שוער יובנטוס. רויטרס
עדיין צנוע. שצ'סני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully