וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו משוכנע שסיפור האונס הוא קנוניה של ריאל מדריד שנועדה לחסל אותו"

העיתון האיטלקי "לה רפובליקה" דיווח כי הכוכב הפורטוגלי בטוח שהמועדון הקודם שלו עומד מאחורי הפרשה שמסעירה את הכדורגל העולמי: "פלורנטינו פרס הוא זה שמושך בכל החוטים"

אתר רשמי

העיתון האיטלקי "לה רפובליקה" מפרסם הבוקר (שבת) כי כריסטיאנו רונאלדו סבור שהחשדות נגדו בדבר האונס הן חלק ממזימה שרקחה הנהלת ריאל מדריד על מנת להביא לסיום הקריירה שלו. על פי הדיווח, הפורטוגלי משוכנע כי המועדון הקודם שלו, פועל במרץ על מנת לחסל את הקריירה שלו ונקט בשורה של פעולות על מנת להוציא את העניין לפועל.

מקור המקורב לשחקן מצוטט בידיעה כאומר: "מאז שהוא עזב את ריאל הוא לא זוכה בפרסים (לוקה מודריץ' זכה בתואר כדורגלן השנה של אופ"א), הוא קיבל כרטיס אדום לא מוצדק מול ולנסיה בליגת האלופות והספונסרים בורחים ממנו. הוא משוכנע שזה חלק מקנוניה ופלורנטינו פרס הוא זה שמושך בחוטים".

למרות הגיבוי הפומבי מצד יובנטוס, הסערה סביב החשדות בעניין האונס מסרבת להירגע ויש לה השפעות ישירות על מועדון הפאר האיטלקי. מאז הפרסומים על חידוש החקירה נגד רונאלדו והפרטים שדלפו לתקשורת, המנייה של יובנטוס בבורסה צנחה בלא פחות -10 אחוזים, כך על פי רשת "סקיי" הבריטית. היום גם דלף לתקשורת תיעוד חדש מהבילוי המשותף של רונאלדו ומאיורגה באותו לילה ב-2009. בתיעוד נראים רונאלדו והמתלוננת רוקדים ברחבת המועדון, רגעים ספורים לפני שהכוכב הגדול ייקח אותה לחדר המלון שלו, כביכול, ויתקוף אותה מינית.

עוד בנושא
בעקבות החשדות נגד רונאלדו: מניית יובנטוס בבורסה צונחת
רונאלדו: "אונס הוא פשע מתועב. מכחיש בתוקף את החשדות נגדי"
האישה שטוענת כי נאנסה על ידי כריסטיאנו רונאלדו סובלת מפוסט-טראומה

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו ביציע. רויטרס
חובב קונספירציות. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully