וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אונס הוא פשע מתועב. מכחיש בתוקף את החשדות נגדי"

הכוכב הפורטוגלי הגיב להחלטה של משטרת לאס וגאס לפתוח בחקירה לאור טענות של אמריקאית בת 34 לפיהן רונאלדו אנס אותה בשנת 2009: "מעוניין לנקות את שמי, אך לא אשתף פעולה עם התקשורת"

אתר רשמי

כריסטיאנו רונאלדו פרסם היום (רביעי) הצהרה בנוגע לחשדות שהועלו נגדו בארצות הברית בנוגע לאונס ותקיפה מינית שהתרחשה לכאורה בשנת 2009. ההצהרה פורסמה לאחר שמשטרת לאס וגאס פתחה רשמית בבדיקת הפרשה.

בהצהרה שלו הכריז כוכב יובנטוס: "אני מכחיש בתוקף את החשדות שהועלו נגדי. אונס הוא פשע מתועב והוא מנוגד לכל מה שאני מאמין בו. ככל שאני מעוניין לנקות אני מסרב להאכיל את התקשורת ואת המחזה שהיא מקדמת. מחזה זה נוצר על ידי אנשים שמעוניינים לקדם את עצמם באמצעותי. המצפון שלי נקי. אמתין לסיום החקירה".

הפרשה החלה לאחר שקטרין מיורגה, אמריקאית בת 34, טענה בראיון ל"דר שפיגל" כי הפורטוגלי אנס אותה. האישה סיפרה למגזין שהיא הותקפה על ידי כוכב ריאל מדריד דאז במלון בלאס וגאס בשנת 2009. היא טענה שאחרי שבילתה איתו בערב בזמן ששהתה בחופשה עם משפחתה, הוא ביקש ממנה ומחברתה להצטרף אליו ואל חבריו לג'קוזי. כשהלכה להחליף בגדים, היא הופתעה לראות שהכוכב הגיע אליה למקלחת עירום, וביקש שתיגע באיבר מינו ותקיים איתו יחסי מין: "כשאמרתי שאני לא מוכנה, הוא התחיל להתחנן שאגע בו ואכניס את האיבר שלו לפה שלו".

נראה שהתפתחויות בנושא צפויות בקרוב.

עוד בנושא
לחץ בבאיירן מינכן, חאמס רודריגס ואחרים זועמים על מעמדם
פיוטר פן: סיפורו של פיוטר ז'לינסקי, היהלום של נאפולי
יורגן קלופ: "אנצ'לוטי שועל ותיק, כל דבר שהוא אומר זה חלק מאסטרטגיה"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו ביציע. רויטרס
המשך יבוא. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully