וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בבאיירן מינכן, חאמס רודריגס ואחרים זועמים על מעמדם

מאמן הבווארים ניקו קובאץ' תחת מתקפה אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ויכולת חלשה מאוד. הקולומביאני, כמו גם גנאברי, ואגנר, גורצקה ואחרים מאוכזבים ממיעוט דקות

חאמס הכעוס עוזב את האצטדיון מוקדם

ברדק בבאיירן מינכן. הקבוצה נראתה רע מאוד אתמול (שלישי) וסיימה ב-1:1 ביתי מול אייאקס במחזור השני של ליגת האלופות. זה היה משחק הבית הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות שהבווארים לא מנצחים מאז שהפסידו 3:2 למנצ'סטר סיטי אי שם בדצמבר 2013. התיקו והיכולת החלשה התווספו לשבוע קשה מאוד שעובר על הקבוצה אחרי 1:1 ביתי מול אוגסבורג והפסד 2:0 להרטה ברלין בחוץ. בסך הכול, מדובר בשלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון עבור ניקו קובאץ' ושחקניו.

מי שכעס מאוד אחרי המשחק הוא חאמס רודריגס, שנכנס כמחליף ואפילו הספיק לרשום החמצה גדולה. הקולומביאני עזב את האצטדיון עשר דקות בלבד אחרי שריקת הסיום בלי להגיד מילה. על פי הדיווחים, חאמס כועס מאוד שתומאס מולר מועדף על פניו במשחקים הגדולים למרות היכולת החלשה שמציג הגרמני. חאמס התווסף לרשימת שחקנים שחשים תסכול ממעמדם וביניהם סנדרו ואגנר, שלא מקבל בכלל קרדיט העונה, סרג' גנאברי שלא פותח בהרכב כשפרנק ריברי ואריאן רובן מועדפים על פניו, ניקלאס זולה שלא פותח גם הוא במשחקים הגדולים למרות היכולת הרעה של ג'רום בואטנג, וגם לאון גורצקה שסופסל במשך 90 דקות.

עוד בנושא:

בריאל מדריד מתגעגעים לכריסטיאנו רונאלדו
ניימאר: "סבלתי במונדיאל, התאכזבתי מהצורה בה הוא נגמר"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. GettyImages
מעמדו מתחיל להתערער? קובאץ'/GettyImages

אחד האירועים המשונים במשחק היה הפיוס שהציגו שניים מהאנשים בעלי האגו המנופח ביותר - לואי ואן חאל ואולי הנס. המאמן ההולנדי הגיע עם המשלחת של אייאקס לדרום גרמניה ולחץ את ידו של שנוא נפשו לשעבר אולי הנס. "זו הייתה לחיצת יד חמה מאוד, הוא חיבק אותי ואני חיבקתי אותו", אמר ואן חאל, "לא הסתדרנו טוב כל כך בעבר, אבל אלה החיים".

ניקו קובאץ' אמר אחרי המשחק: נתנו ליריבה את הכדור ויותר מדי שטחים אחרי השער שספגנו. היו הרבה מסירות רעות שלנו. לא שיחקנו בצורה שרצינו. רצינו לצאת קדימה מהר מדי ולא מסרנו טוב, כך נתנו לאייאקס לצבור ביטחון והיא הייתה טובה יותר מהדקה ה-15 עד ה-80. אנחנו חייבים לשכוח משלושת המשחקים האחרונים ולנסות להשיג שלוש נקודות מהמשחק הקרוב מול בורוסיה מנשנגלדבאך. הצוות שלי ואני ננסה להבין למה היכולת ירדה כל כך בשלושת המשחקים האחרונים ולמה הצלחנו יותר בשבעת המשחקים הראשונים"

שוער אייאקס אנדרה אונאנה התרגש מהמפגש עם מנואל נוייר והחלפת החולצה איתו: "נוייר הוא השוער הכי שלם בעולם. הוא חזק באוויר, על הקו, נהדר באחד על אחד והוא אוהב לקחת סיכונים. אני צופה בהרבה משחקים שלו ולומד. בשבילי, הוא השוער הכי גדול בכל הזמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully