וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "סבלתי במונדיאל, התאכזבתי מאוד מהדרך שבה הוא הסתיים"

כוכבה הברזילאי של פריס סן ז'רמן התייחס במסע"ת לפני משחק קבוצתו מול הכוכב האדום לטראומה מרוסיה: "עשיתי הכל כדי לשחק עם ברזיל". על התפקוד החדש אצל טוכל: "אני כמו מסי בברצלונה"

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
שני מונדיאלים כבר מאחוריו. ניימאר/AP

קיץ לא פשוט עבר על ניימאר. אחרי ההדחה הכואבת מול בלגיה במונדיאל והביקורות שהוא ספג על ההתחזויות שלו, הברזילאי מנסה להשאיר הכל מאחוריו ולהתרכז בעונתו השנייה בפריס סן ז'רמן. אחרי ההפסד הדרמטי לליברפול במחזור הפתיחה, הצרפתים יארחו הערב את הכוכב האדום בלגרד וצפויים לקחת נקודות ראשונות במפעל. ניימאר הופיע במסיבת העיתונאים לפני המשחק ודיבר באריכות מצבו הגופני, האכזבה מהמונדיאל ועוד.

עוד בנושא:

ריבאלדו: "מסי לא יכול לבד", מראדונה: "שיגיד לכולם ללכת להזד**ן"
ליגת האלופות: יובנטוס ניצחה 0:3 את יאנג בויז, סיטי חילצה 1:2 מול הופנהיים

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
שינה תפקוד אצל טוכל לעומת אמרי. ניימאר/רויטרס

"אני מסכים עם המאמן שאני לא כשיר במאה אחוז", אמר ניימאר לעיתונאים, "אבל זה טבעי בשלב כה מוקדם של העונה. ברמות הגבוהות של המשחק אתה חייב להיות במיטבך בפברואר או במרץ. אני מנסה להשתפר ולהתחזק מבחינה פיזית וטכנית".

על המונדיאל בקיץ ברוסיה אמר: "סבלתי שם הרבה ועשיתי את הכל כדי לשחק עם ברזיל. הייתי מאוד עצוב מאיך שזה מהדרך שבה זה הסתיים, אבל אני לא יכול להמשיך לבכות. צריך להמשיך הלאה".

ניימאר התייחס לתפקוד שלו אצל טוכל כמספר 10 קלאסי מאחורי החלוצים ואמר: "אני אוהב לנהל את המשחק של הקבוצה שלי ולארגן אותו מהמרכז. עשיתי את זה בסנטוס ומדי פעם בברצלונה כי מסי מילא את התפקיד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully