וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבאלדו: "מסי לא יכול לבד", מראדונה: "שיגיד לכולם ללכת להזד**ן"

כוכב העבר הברזילאי גיבה את הפרעוש: "בעייתי שברצלונה תסמוך רק עליו". מראדונה משוכנע: "הוא צריך לפרוש מהנבחרת". בספרד טוענים: פיקה העיר למסי בחדר ההלבשה, ומאז הם בנתק מוחלט

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ג'רארד פיקה. AP
המתח מורגש גם בחדר ההלבשה. מסי ופיקה/AP

אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, הלחץ בברצלונה מתחיל לתת את אותותיו. בתחנת הרדיו "אל צ'ירינגיטו" דווח הבוקר (שלישי) שכוכבי הקבוצה ליאו מסי וג'רארד פיקה "בנתק מוחלט", בעקבות חילוקי דעות בנוגע לתפקודו של הפרעוש בתור קפטן.

על פי הדיווח, הבלם שמשמש כקפטן שלישי נזף במסי בחדר ההלבשה אחרי ההפסד 2:1 ללגאנס בדרישה שיתראיין לעתים קרובות יותר לתקשורת הספרדית, כחלק מאחריותו כקפטן. "הוא הטיח בפניו שהוא מתראיין רק כשהוא מחוץ לאירופה, רק לתקשורת הארגטינאית. שבתור קפטן הוא חייב להתייצב בפני התקשורת כשדברים לא הולכים".

החל מאותו רגע - כך דווח - בין השניים שורר נתק מוחלט. בארסה הספיקה לסיים עוד משחק מאכזב עם תיקו מול בילבאו, שאחריו מסי התראיין וביקר בצורה מפורשת למדי את שחקני ההגנה. "אנחנו יודעים שעלינו להיות הרבה יותר חזקים בהגנה, בעונה שעברה ספגנו שערים אבל הפעם קבוצות מבקיעות נגדנו כבר בניסיון הראשון. אסור לנו לספוג שערים מדי משחק", אמר מסי, באמירות מעוררות מחלוקת.

העונה, אחרי העזיבה של אנדרס אינייסטה, הפך מסי לקפטן הקבוע של ברצלונה. על אף שמעולם לא נחשב למנהיג קולני, הוא מנסה להוכיח שזוהי משבצת שראויה לו. בראיון בחודש שעבר אמר ש"להיות קפטן ברצלונה זה כבוד עצום. יחד עם זאת, אני לא הולך לשנות את האופן שבו אני מתנהג על ומחוץ למגרש. אשאר בדיוק אותו דבר".

עוד בנושא

ליאונל מסי התעמת עם השופט: "מבקיעים מולנו כבר בניסיון הראשון"
ריאל מדריד אירחה את עהד תמימי, אמיליו בוטראגניו העניק לה חולצה
גארת' בייל וסרחיו ראמוס לא בסגל ריאל למשחק מול צסק"א מוסקבה

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
מי יצטרף אליו? מסי/רויטרס

ריבאלדו: "בעייתי לסמוך רק על מסי"

גם מחוץ לברצלונה עצמה ממשיכים לעסוק במשבר בכלל ובמסי בפרט. שחקן הקבוצה לשעבר ריבאלדו גורס כי האשמה היא לא על הפרעוש, אלא על השחקנים שסביבו: "כולנו יודעים כמה טוב ומכריע הוא, אבל לברצלונה יש עוד שחקנים מצוינים בקבוצה וזה בעייתי לסמוך רק על השערים והבישולים שלו. בארסה צריכה עוד שחקנים שיעשו צעד קדימה. מסי לא יישאר לנצח ובגילו זה נורמלי שהרמה קצת יורדת משנה לשנה, מישהו אחר חייב לרשת אותו.

"כמובן שלברצלונה יש שחקנים שיכולים להכריע משחקים, אבל האמת היא שהם לא לוקחים אחריות כשזה חשוב, ולמרות כל האיכויות של מסי, הוא לא יכול להמשיך להכריע משחקים לבדו".

כוכב נבחרת ברזיל לשעבר הוסיף והרחיב: "כרגע יש סיבות להיות מודאגים, כי זה נדיר לראות את ברצלונה מתקשה בשלושה משחקי ליגה רצופים. היא לא רגילה לאבד נקודות ליריבות נחותות ממנה והיא צריכה להיזהר, כי ליגת האלופות קשה הרבה יותר ובאירופה זה עלול להיות הרבה יותר גרוע. הם צריכים להתעורר, ומהר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דייגו מראדונה. רויטרס
לארגנטינה לא מגיע את מסי. מראדונה/רויטרס

מראדונה: "מסי צריך להגיד לכולם ללכת להזדיין"

ואם במסי עסקינן, דייגו מראדונה חושב שהכוכב הגדול צריך לשים קץ לדרכו בנבחרת ארגנטינה, ויפה שעה אחת קודם לכן. לאחר המונדיאל הכושל לקח הפרעוש הפסקה מהאלביסלסטה ועדיין לא ברור האם ישוב למדים הלאומיים. אגדת העבר מרגיש שארגנטינה לא ראויה ליורש שלו: "מה הייתי אומר למסי? לא לחזור. לפרוש. הנבחרת עד גיל 15 מפסידה וזו אשמתו, משחקי הליגה לא הגיוניים, וזו אשמתו. זו תמיד אשמתו. תפסיקו לבלבל את המוח.

"הייתי אומר לו - 'אל תלך לנבחרת'. בואו נראה אם הם יצליחו להתמודד עם זה. הייתי רוצה לראות אותו אומר לכולם ללכת להזדיין, כי הוא האשם בכך שלא הפכנו לאלופי העולם. כן, כולנו תלינו בו תקוות, אבל בפורמולה 1 לסבסטיאן פטל יש יופי של מנוע ואז לואיס המילטון מנצח אותו. כרגע הנבחרת לא עושה שום דבר עבור אף אחד. איבדנו את התשוקה, אי אפשר לשחק נגד ניקראגווה או מלטה, אנחנו זורקים את כל היוקרה שלנו לפח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully