וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: גארת' בייל וסרחיו ראמוס לא בסגל למשחק מול צסק"א מוסקבה

השניים, שנפצעו במהלך המפגש עם אתלטיקו מדריד, לא ייצאו עם אלופת אירופה למשחק ליגת האלופות בשלישי. לופטגי מתוסכל: "הגיע לנו לנצח בדרבי". סימאונה: "נוכל להיות אתלטיקו הגדולה אי פעם"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד לא הצליחו לנצל אמש (שבת) את המעידה של ברצלונה ונפרדו בתיקו 0:0 בסנטיאגו ברנבאו. אנשי המשחק היו שני השוערים כשטיבו קורטואה מהבלאנקוס ועמיתו יאן אובלק מהקולצ'ונרוס שהציגו הצלות מרשימות ונעלו את השערים. בנוסף, ריאל מדריד שלא מצליחה לנצח את היריבה העירונית מאז עונת 2012/13, איבדה את גארת' בייל שנפצע והוחלף במחצית. הוולשי לא נכלל בסגל הבלאנקוס למשחק ליגת האלופות מול צסק"א מוסקבה ביום שלישי, משחק אותו יחמיץ גם סרחיו ראמוס. הקפטן נפצע במהלך הדרבי ויקבל מנוחה, כשגם איסקו ומרסלו כמובן לא נכללים ב-20 השחקנים שייצאו עם הבלאנקוס לרוסיה.

עוד לפני שנודע על כך שיחמיץ את משחק ליגת האלופות, דיבר ראמוס על האכזבה בדרבי: "ידענו כמה חשוב לנצח, כדי לנצל את העובדה שברצלונה איבדה נקודות. זו הזדמנות שנתנו לה לחמוק. לא היינו מספיק רגועים בשליש האחרון של המגרש ולכן לא לקחנו שלוש נקודות, אבל תיקו זו לא תוצאה רעה".

ג'ולן לופטגי סיכם: "הגיע לנו לנצח, השתפרנו לאורך הדקות ובסופו של דבר היינו עדיפים. היו לנו הזדמנויות טובות, אבל זה הכדורגל. שיחקנו טוב מאוד והראינו אופי. לא ניצחנו כי לא הבקענו. אם נבקיע שערים, גם התוצאות יגיעו, אין לי ספק בכך. בייל? הוא יעבור בדיקות ואז נראה".

עוד בנושא
ספרד: ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-0:0 בדרבי
ספרד: ברצלונה שוב שמטה נקודות עם 1:1 ביתי מול אתלטיק בילבאו

ז'ולן לופטגי, מאמן ריאל מדריד, דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ראש בראש. לופטגי וסימאונה/רויטרס

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה פרגן לשוער היריבה ואמר: "לטיבו קורטואה היה משחק נהדר. במחצית השנייה הם העלו את הרמה שלהם. לריאל מדריד יש שחקנים נפלאים. אבל גם לנו היו הזדמנויות. חבל, כי בסופו של דבר באנו לנצח. אנחנו לא משווים את עצמנו לריאל מדריד או ברצלונה, אנחנו רוצים להיות הקבוצה הגדולה ביותר בתולדות אתלטיקו והשחקנים שלי יכולים לעשות את זה. מתייחסים בשוויון נפש לתוצאות שאנחנו משיגים באצטדיון הזה. עם זאת, אנחנו חייבים להשתפר וכאמור אני מאוד מאוכזב מכך שלא ניצחנו היום".

דייגו גודין הוסיף: "השתפרנו במשחקים האחרונים וניתן היה לראות את זה. אנחנו טובים עם הכדור ובלעדיו, אנחנו מאוזנים ולא נתנו למשחק לברוח מאיתנו. תיקו זו תוצאה מוצדקת. במחצית הראשונה היינו עדיפים, החמצנו ויכולנו לקבל פנדל, אבל בשנייה הם לחצו ואובלק היה פנטסטי. אנחנו מרוצים".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-0:0 בדרבי

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
פספוס של הזדמנות. ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully