וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד אירחה את עהד תמימי, אמיליו בוטראגניו העניק לה חולצה

הנערה הפלסטינית, שריצתה עונש מאסר של שמונה חודשים לאחר שסטרה לחייל מחוץ לביתה, זכתה בביקור מיוחד בסנטיאגו ברנבאו ומפגש עם אגדת המועדון, שהעניק לה חולצה עם שמה עליה

עהד תמימי עם אמיליו בוטראגניו במשרדי ריאל מדריד. צילום מסך
תמימי עם בוטראגניו/צילום מסך

עהד תמימי ביקרה בסנטיאגו ברנבאו ביום שישי ונפגשה עם כוכב העבר של המועדון והדירקטור לענייני יחסים עם הקהילה אמיליו בוטראגניו. הנערה הפלסטינית, שתועדה סוטרת לחייל וריצתה עונש מאסר של שמונה חודשים בישראל, אף קיבלה חולצה מאנשי מועדון הפאר.

בידיעה ב"מארקה" נכתב כי "ריאל מדריד קיבלה ביום שישי בסנטיאגו ברנבאו את עהד תמימי, שהפכה לסמל המטרה הפלסטינית אחרי שסטרה לחייל בדצמבר 2017 כשהיא בת 16 ונכלאה לשמונה חודשים. דמותה של עהד תמימי נהפכה לסמל עולמי אחרי שנשפטה בידי בית משפט צבאי בישראל. האירוע בין תמימי לחיילים התרחש בחצר ביתה כשאמה מצלמת את האירוע בשידור ישיר ומעבירה אותו בעמוד הפייסבוק שלה. כך הפכה עהד לדמות ויראלית וצצה תמונה סמלית שלה מ-2011 מול חיילים כשמעליה ילד נוסף עם חולצה של ריאל מדריד. תמימי נמצאת עם משפחתה בספרד השבוע, שם היא השתתפה במספר אירועים פוליטיים וחברתיים. ביום שישי היא התקבלה בסנטיאגו ברנבאו על ידי אמיליו בוטראגניו, שגם העניק לה חולצה עם השם שלה".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
אז למה באמת הוא עזב? זינדין זידאן/רויטרס

זינדין זידאן סיים את העונה החולפת על גג העולם אחרי שהוליך את ריאל מדריד לזכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות, הישג שאף קבוצה לא עשתה בעבר. למרות זאת, הצרפתי החליט לבצע צעד מפתיע והתפטר מתפקידו הקיץ מסיבה שלא באמת ברורה עד עכשיו.

היום (שבת) ב"מארקה" מדווחים שזידאן, שיצפה היום בדרבי המדרידאי הגדול כאוהד מן המניין, ביקש להתפטר הרבה לפני הזכייה בליגת האלופות. זה קרה אחרי ההפסד המדהים של הבלאנקוס 2:1 בבית מול לגאנס, הפסד שגרם להדחתם מהגביע הספרדי. על פי הדיווח זידאן ביקש מפלורנטינו פרס וחוסה אנחל סאנצ'ס לקחת אחריות ולהתפטר משום שהוא לא מרגיש חזק מספיק כדי להמשיך על הספסל, אבל אלו שכנעו אותו לשנות את דעתו.

זידאן אכן נשאר והוליך את הבלאנקוס לזכייה בליגת האלופות, אך זה לא מנע ממנו לעזוב הקיץ כשעל פי הדיווחים באנגליה הצרפתי מפנטז להחליף את ז'וז'ה מוריניו ולקבל בעונה הבאה את משרת המאמן של מנצ'סטר יונייטד. הערב (21:45) ז'ולן לופטגי מחליפו של זידאן ינסה לעשות משהו שגם הצרפתי מיעט מאוד לעשות זה לנצח את אתלטיקו מדריד בדרבי. אלופת אירופה, שתחסר הערב את המגן השמאלי המצוין שלה מרסלו, לא ניצחה את יריבתה העירונית בביתה בליגה מאז דצמבר 2012 - אז זה נגמר ב-0:2 משערים של רונאלדו ואוזיל.

עוד בנושא:

"זינדין זידאן רוצה להגיע למנצ'סטר יונייטד והתחיל ללמוד אנגלית"
האיש שרונאלדו היה "מוכן להרוג בשבילו": הקשר המיוחד בין רונאלדו לאנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי: "רונאלדו צריך לזכות בפרס שחקן השנה בכל שנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully