וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זינדין זידאן רוצה להגיע למנצ'סטר יונייטד והתחיל ללמוד אנגלית"

ב"סאן" הבריטי מדווחים שמאמן ריאל מדריד לשעבר חושק במשרתו של מוריניו וכבר התחיל להתכונן לתפקיד. בינתיים, הפורטוגלי גיבה את פוגבה: "אף אחד לא מתאמן טוב ממנו בימים האחרונים"

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה עם ז'וזה מוריניו. צילום מסך
סוף סוף קצת שקט? מוריניו ופוגבה/צילום מסך

הסכסוך המתוקשר בין ז'וזה מוריניו לפול פוגבה עדיין בעיצומו. אף על פי כן, במסיבת העיתונאים היום אמר המאמן כי הצרפתי עתיד לקחת חלק במפגש עם ווסטהאם מחר, ובתגובה ראשונה מאז העימות המצולם בין השניים אמר לתקשורת: "מחר הוא ישחק. אף שחקן לא גדול יותר מהמועדון. האימון היה פתוח והיו שם מצלמות, לא אכפת לי ממצלמות. היו דיונים ארוכים עם הצוות המקצועי, ולבסוף החלטנו שפול יהיה פשוט שחקן, ולא קפטן". לאחר מכן הדגיש מוריניו כי מערכת היחסים עם פוגבה "טובה", וכי "אף אחד לא התאמן טוב יותר מפול ביום שלישי, רביעי וחמישי. אולי חלק מהשחקנים התאמנו טוב כמוהו, אך אף אחד לא היה טוב ממנו".בינתיים, ב"סאן" מדווחים שזינדין זידאן חושק במשרה של מוריניו. בצהובון טוענים שמאמן ריאל מדריד לשעבר החל לקחת שיעורי אנגלית, וזאת במטרה להגיע כמחליפו המיועד של הפורטוגלי בקרוב.

בנוסף, עוד ועוד פרטים אודות הבקיעים בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד מתגלים. אמש (חמישי) דווח באנגליה על מחנאות בין השחקנים, והבוקר דווח ב"דיילי מייל" על שחקן נוסף שיחסיו עם המאמן עלו על שרטון - מרכוס רשפורד.

על פי הדיווח באתר הפופולרי, "מוריניו הזהיר וביקר" את החלוץ הצעיר בעקבות הגישה שהפגין במשחק החוץ בשבוע שעבר מול יאנג בויז במסגרת ליגת האלופות. רשפורד הוחלף בדקה ה-69 של אותו משחק, ואחריו ניהלו הוא ומאמנו דו שיח קולני בחדר ההלבשה. "מוריניו הטיח בו שהוא לא שחקן חשוב וטוב כמו שאומרים לו", על פי הדיווח.

אחרי הופעה מוצלחת יחסית במונדיאל, שהקנתה לו מעמד של כוכב באגליה, רשפורד מתקשה להתרגל למעמדו במנצ'סטר יונייטד תחת שרביטו של מוריניו. מפתיחת העונה נשמעו רינונים על גישה קלוקלת מצידו, ונראה שכעת גם מוריניו קרוב לתחושת מיאוס מהחלוץ הצעיר.

בתוך כך, באנגליה ממשיכים לחפש אשמים בסיטואציה המשונה שהתפתחה בין מוריניו לפול פוגבה. לצד הביקורות על המאמן, גם הקשר סופג אש. פרשן "דיילי מייל" מרטין סמואל כתב הבוקר ש"לפול פוגבה יש 30 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, אבל הוא לא רוי קין או סטיבן ג'רארד. אפילו לא ג'יימס מילנר או ג'יימס הנדרסון".

עוד בנושא

חשש ביונייטד: הסכסוך בין פוגבה למוריניו יפלג את חדר ההלבשה
אחת הסיבות לפיצוץ בין מוריניו ופוגבה: סרטון אינסטגרם של הכוכב
ז'וזה מוריניו בעימות עם פוגבה: "פול, צא החוצה. קחו אותו מכאן"

ז'וזה מוריניו עם מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. AP
הבלגן חוגג. רשפורד חוטף ממוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully