וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת הסיבות לפיצוץ בין מוריניו ופוגבה: סרטון אינסטגרם של הכוכב

במהלך ההפסד לדרבי, הקשר צילם סרטון ובו נראה צוחק. בבירור של מאמנו באימון, אמר פוגבה: "למה אני לא יכול לעשות שום דבר?" ברבאטוב: "זו כמו תחרות לראות למי יש איבר מין גדול יותר"

רויטרס

באנגליה ממשיכים לעסוק הבוקר (חמישי) בעימות המתוקשר בין ז'וזה מוריניו ופול פוגבה, שהגיע אמש לשיא לעיני המצלמות באימון מנצ'סטר יונייטד. כעת מתברר שאחת הסיבות לחילופי המבטים והדברים היא וידאו שפרסם פוגבה באינסטגרם בזמן ההפסד המפתיע לדרבי קאונטי בגביע הליגה, ובו הוא נראה צוחק לצד לוק שואו ואנדראס פריירה בתא צפיה פרטי באולד טראפורד.

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו בעימות עם פוגבה: "פול, צא החוצה. קחו אותו מכאן"
ז'וזה מוריניו לפול פוגבה: "לא תענוד יותר את סרט הקפטן"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

מוריניו טען כי הקטע מהווה חוסר כבוד כלפי יתר החברים לקבוצה. כשהגיע לאימון אמש, לחץ פוגבה את ידו של איש התקשורת של המועדון ג'ון אלן. מוריניו מיד קרא אליו את אלן, לעיניו של הכוכב הצרפתי, שהצביע על שואו ופריירה, כאילו כדי לשאול מדוע הם לא ננזפים. "ג'ון", אמר מוריניו, "מתי פול פרסם את הקטע באינסטגרם?" על פי דיווחים, פוגבה, שהביט במתרחש מהצד, אמר: "מה הבעיה? למה אני לא יכול לעשות שום דבר? אני בא לפה ולא עושה שום דבר, זו הבעיה שלי".

"רבים במנצ'סטר יונייטד מרגישים שמערכת היחסים בלתי ניתנת לשיקום ושאחד מהם ייאלץ לעזוב", נכתב ב"דיילי מייל". על פי יודעי דבר, "האווירה במועדון מאוד מתוחה. משהו חייב לקרות, יש תחושה שזה יהיה או השחקן או המאמן". על פי "טלגרף", "פוגבה נחוש לעזוב ליונייטד, בלי קשר לעתידו של מוריניו".

עוד באותו נושא

צפו: העימות בין פול פוגבה לז'וזה מוריניו באימון מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה עם ז'וזה מוריניו. צילום מסך
מישהו מהם יצטרך לפנות את מקומו. פוגבה ומוריניו/צילום מסך

בעוד אנשי תקשורת רבים תקפו את מוריניו, היו גם כאלה שביקרו את פוגבה. "גם אם מוריניו יעזוב, לא תראו פול פוגבה חדש", טען ג'יימי קראגר. "הוא לא טוב כפי שהוא חושב. הבעיה הגדולה שלו היא בהבנת המשחק. אפשר לסכם את היכולת שלו בשני המשחקים האחרונים - שער נהדר נגד יאנג בויז, אבל אשמה בשער של וולבס. ברצלונה לא תתאים לו, הוא משחק בשביל עצמו, הוא לא באמת קפטן. אני הייתי בוחר במוריניו, אבל קל יותר להוציא מאמן מסיטואציה מאשר שחקן. נמאס לי שאנשים ממציאים תירוצים עבור שחקנים".

דזמונד קיין מ"יורוספורט" השמיע דברים דומים: "ההתנהגות של פוגבה בימים האחרונים היתה פשוט איומה. מה שהוא עושה לא מתאים לשחקן יונייטד, שלא לדבר על קפטן. מוריניו לא היה צריך למנות אותו לקפטן שני מלכתחילה. אי אפשר לסמוך על קפטן שרוצה לחבר את הקבוצה דרך חתירה תחת המאמן. אם הוא מנסה להנדס מעבר לברצלונה בינואר, הוא בדרך הנכונה. בקליפ מהאימון הוא מסתכל על מוריניו כאילו הוא מקבל הרצאה מאדם שיכור, ואז ניתן לראות אדם שמתעניין רק בעצמו ולא בטוב הקבוצה".

פרשן ESPN אלחנדרו מורנו דווקא חושב אחרת: "עבורי זו החלטה קלה - מוריניו חייב ללכת, הייתי נפטר ממנו עוד היום. הסיבה היא שכשאתה עושה מאמצים כאלה להשפיל את אחד השחקנים הטובים ביותר שלך, תגובת השחקנים תהיה לתמוך בו. שחקנים דובקים אחד בשני ובסופו של דבר זה ישפיע על היכולת, ובמקרה כזה זורקים את המאמן, כי אי אפשר לזרוק 30 שחקנים".

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
"הוא לא טוב כפי שהוא חושב". פוגבה/רויטרס

שחקן הקבוצה לשעבר דימיטאר ברבאטוב דווקא חושב ששני הצדדים אשמים: "אם אתה קפטן או סגן-קפטן אתה יכול לדבר בשם השחקנים, אבל אסור לעשות את זה בתקשורת. אני מופתע מאוד שזה הגיע לשלב הזה, דברים כאלה צריך לשמור בפנים. אם כולם בוגרים, תפתרו את זה בחדר ההלבשה. כנראה שפוגבה ממש עצבן את מוריניו, בין אם בדבריו אחרי המשחק מול וולבס או במשהו אחר.

"כמישהו שרוצה שיונייטד תצליח, נמאס לי להתעורר ולראות את הכותרות הללו. כדורגל אמור להיות מה שקורה על כר הדשא, לא תחרות לראות למי יש את איבר המין הגדול ביותר. אני לא חושב שהפתרון הוא שאחד מהם יעזוב, מוריניו אחד המאמנים הטובים בעולם ופוגבה שחקן נהדר. אם יש שחקן שלא מרוצה, שידבר עם המאמן ואם זה לא קורה, זה מוזר. קבוצות צריכות לנצח ולהפסיד ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully