וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו בעימות עם פוגבה: "פול, צא החוצה. קחו אותו מכאן"

פרט למבטים המאיימים, מאמן מנצ'סטר יונייטד דרש שהקשר יעזוב את האימון. עיתונאי צרפתי האשים: "מוריניו ידע שהמצלמות יהיו שם, הוא ביים הכול". וגם: הממים והסיכויים שהפורטוגלי יפוטר

רויטרס

מנצ'סטר יונייטד לא האמינה שההדחה המפתיעה מגביע הליגה בידי דרבי קאונטי תישכח כל כך מהר, אבל זה קרה. היום (רביעי) אנגליה כולה מתמקדת בתמונות המדהימות שהגיעו מאימון השדים האדומים, בתחילתו צולמו ז'וזה מוריניו ופול פוגבה מחליפים ביניהם מבטים מקפיאים ומאיימים. הקשר הצרפתי הגיע בריצה, לחץ ידיים לכמה שחקנים ואנשי צוות, ואז המאמן זרק לעברו כמה מילים ולפתע אמר: "פול, צא החוצה". לאחר מכן הוסיף: "שמישהו ייקח אותו הביתה".

העיתונאי הצרפתי ז'וליאן לורנס טען כי מוריניו ביים את האירוע כי ידע שהוא מצולם. ל-RMC אמר העיתונאי: "לסקיי יש אישור לצלם שלושה או ארבעה אימונים בעונה. מוריניו קיבל הודעה מהליגה ומהערוץ שהמצלמות יהיו שם הבוקר. הוא גם ידע טוב מאוד שפוגבה עומד להגיע וללחוץ יד למייקל קאריק, ואז יהיה ממש מולו. מוריניו ידע את כל זה, הבין שהמצלמות יהיו עליו ובחר במדויק את הרגע לומר לפוגבה משהו שברור שלא מצא חן בעיניו. הוא ביים את הסיטואציה".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ז'וזה מוריניו לפול פוגבה: "לא תענוד יותר את סרט הקפטן"
מנצ'סטר יונייטד הודחה מגביע הליגה אחרי שהפסידה בדו קרב פנדלים לדרבי קאונטי

המתיחות בין השניים היא לא עניין חדש, אך היום כאמור הגיעה לשיאה. השבוע הצרפתי העביר ביקורת סמויה על מוריניו וטען ש"באולד טראפורד יונייטד צריכה לתקוף, לתקוף, לתקוף", עם רמיזה לסגנון ההגנתי של הקבוצה (יש לציין כי לאחר מכן פוגבה אמר שדבריו עוותו ויצרו "דרמה" שלא כיוון לה). כמו כן, הצרפתי אמר בחודש שעבר שהוא מעדיף שלא להרחיב על מצבו מחשש שייקנס.

מוריניו, בתגובה, החליט להדיח את אלוף העולם הצרפתי מתפקיד הקפטן השני (ענד את הסרט בשלושה משחקים העונה) ואמר לאחר המשחק מול דרבי: "האמת היחידה היא שאני קיבלתי את ההחלטה שפול לא יהיה יותר קפטן שני. זו לא הדחה, פשוט החלטה שאני לא צריך להסביר". מוריניו לא אהב את העובדה שפוגבה השמיע מוזיקה בקול גבוה בחדר ההלבשה ולא מוכן ששחקן שרוצה לעזוב יהיה הקפטן.

עוד באותו נושא

צפו: העימות בין פול פוגבה לז'וזה מוריניו באימון מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, פול פוגבה. רויטרס
מתיחות ארוכה שהגיעה לשיאה. פול פוגבה עם ז'וזה מוריניו/רויטרס

ג'יימי רדנאפ אמר בסקיי: "זה נהיה דבר גדול עכשיו. להגיד למישהו שהוא סגן הקפטן ואז לשלול את זה ממנו זה כמו בעיטה בשיניים. אתה לא צריך לומר את זה. יש מאבק ענק בין מוריניו לפוגבה. חשבתי שהם מתגברים על זה אחרי שמוריניו מינה את פוגבה לקפטן לכמה משחקים. אני חושב שההחלטה לא להכליל אותו בסגל בגביע הליגה הייתה נכונה, אבל אני לא רואה איך העניין ביניהם נפתר. אתה יכול לפטר את מוריניו, אבל לא לפטר את פול פוגבה. מה תעשו איתו? הייתי בחדרי הלבשה כשהמאמן איבד את השחקנים ונוצרו קליקות, השחקנים ייכנסו לפינות שלהם. יש עכשיו בחדר ההלבשה של יונייטד המון שחקנים לא מאושרים. מוריניו הוא אחד המאמנים הגדולים אי פעם, תראו במה הוא זכה, אבל האם הוא האיש המתאים למנצ'סטר יונייטד וסגנון המשחק שלה? אני לא חושב. אי אפשר לריב עם כל השחקנים שלך".

גם בספרד עוסקים ללא הרף בפרשה ומשוכנעים כי פוגבה כבר סגר בברצלונה לקראת ינואר, כך שהתקרית הנוכחית היא פועל יוצא של העזיבה הצפויה והאכזבה של מוריניו מהקשר.

זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד היוצא. רויטרס
עדיין הפייבוריט להחליף את מוריניו. זינדין זידאן/רויטרס

גם בסוכנויות ההימורים חושבים שהסוף קרוב מתמיד. בסוכנות Ladbrokes הציבו את היחסים הבאים:

הסיכוי שמוריניו יפוטר לפני סיום העונה - 2/7
הסיכוי שמוריניו יפוטר לפני חג המולד - 4/7
הסיכוי שמוריניו יפוטר לפני משחקה הבא של יונייטד - 8/1
הסיכוי שמוריניו יהיה המפוטר הראשון העונה בפרמיירליג - 3/1

כמובן שגם בורסת השמות רוחשת וגועשת. על פי סוכנויות ההימורים, הפייבוריט להחליף את הפורטוגלי הוא עדיין זינדין זידאן, שביקר היום בלונדון. אחריו, לפי הסדר, אנטוניו קונטה, מאוריסיו פוצ'טינו, לורן בלאן, מסימיליאנו אלגרי, לאונרדו ז'ארדים וגארת' סאות'גייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully