וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במנצ'סטר יונייטד: הסכסוך בין פוגבה למוריניו יפלג את חדר ההלבשה

גורמים במועדון סיפרו כי השחקנים דוברי הצרפתית, בהם אנתוני מרסיאל ואריק באי, עשויים להתייצב לצידו של פול פוגבה בעימות עם המנג'ר. קראגר: "פוגבה לא כזה טוב כמו שהוא חושב שהוא"

רויטרס

הפיצוץ בין ז'וזה מוריניו לבין פול פוגבה נותן את אותותיו גם בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד. בבריטניה מדווחים היום (חמישי) כי במועדון גובר החשש למחנאות בחדר ההלבשה בין תומכיו של המנג'ר הפורטוגלי לבין הכוכב הצרפתי. על פי ה"דיילי מייל" מי ששייכים כעת ל"מחנה פוגבה" הם השחקנים דוברי הצרפתית אנתוני מרסיאל ואריק באי. גם הקשר אנדראס פריירה מקושר כעת לתומכי הקשר הצרפתי. גורם במועדון צוטט ב"דיילי מייל" כאומר: "במשחק בתחילת החודש בו מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ברנלי אפשר היה לחתוך את המתח בסכין בין פוגבה ומרסיאל לבין ז'וזה מוריניו. מי שתפס מרחק מפוגבה בשלב זה, הוא רומלו לוקאקו, שלא מעוניין להביע תמיכה במי מהצדדים בשלב זה.

מי שדיבר על הפרשה ב"סקיי" היה כדורגלן העבר ג'יימי קראגר, שאמר: "אם מוריניו הולך, לא תראו פוגבה חדש. הוא לא כזה טוב כמו שהוא חושב שהוא. הבעיה הכי גדולה שלו היא הבנת המשחק. נמאס לי כבר משחקים גדולים שמתבכיינים על זה שהמאמן לא מוציא את המיטב ממנו. לי היו חמישה או שישה מאמנים בליברפול, אולי שיחקתי קצת יותר טוב עם מאמן מסוים ולא עם השני, אבל אני חושב שבסך הכול שיחקתי ברמה שלי תמיד".

כוכב העבר של השדים האדומים, פול אינס, סיפק התייחסות מעניינת משלו כשאמר: "לא כולם צריכים להיות חברים טובים. תאמינו לי שלא כולם הסתדרו עם אלכס פרגוסון. היו זמנים בקריירה שלי שלא ממש אהבתי אותו. אבל זה חלק מהעניין של להיות שחקן כדורגל ולנהל מערכת יחסים עם המנג'ר של המועדון. לא כל שחקן חייב לאהוב את המנג'ר שלו בכל זמן נתון. אבל העניין הוא שאתה צריך לשים את זה בצד ולעלות למגרש כדי לנצח משחקים".

עוד בנושא
אחת הסיבות לפיצוץ בין מוריניו ופוגבה: סרטון אינסטגרם של הכוכב
ז'וזה מוריניו בעימות עם פוגבה: "פול, צא החוצה. קחו אותו מכאן"

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה עם ז'וזה מוריניו. צילום מסך
המחנאות בדרך. פוגבה ומורינו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully