וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "רונאלדו צריך לזכות בפרס שחקן השנה בכל שנה"

מאמן נאפולי פירגן לכוכב של יובנטוס רגע לפני המפגש המרתק (19:00, ONE2): "הוא מעלה את הערך של הכדורגל האיטלקי". על העונה הקרובה: "כאן כדי לזכות באליפות ולא להעביר את הזמן"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

לקראת המשחק הענק היום (שבת, 19:00, ONE2) בו נאפולי תתארח אצל יובנטוס בטורינו, מאמן האורחים, קרלו אנצ'לוטי, התראיין ל"אס" הספרדי וסיפק מספר ציטוטים מעניינים בנוגע לשחקנו לשעבר בריאל מדריד וכוכב הגברת הזקנה בהווה, כריסטיאנו רונאלדו. "אני מעריך מאוד את כריסטיאנו רונאלדו. אני מודה לו על דברים שהם מעבר לשערים, שעזרו לנו לזכות עם ריאל מדריד בליגת האלופות", אמר המאמן, שהוסיף: "אני מודה לו על האופי שלו, המקצוענות והאיכויות שהוא הביא לקבוצה".

"אני שמח שהוא ואני ביחד בכדורגל האיטלקי עכשיו. לא בגלל שיש לנו יותר הזדמנויות לצאת לארוחת ערב ביחד, אלא בגלל שהוא מעלה את הערך של הכדורגל האיטלקי". על פרס שחקן השנה, שהוענק ללוקה מודריץ': "כריסטיאנו צריך להיות שחקן השנה בכל שנה, אבל הפעם הם הביאו את זה לשחקן נוסף שהוא בן אדם איכותי ומקצועי, כך שזו בחירה שאני לחלוטין מבין". המאמן דיבר גם על העונה הקרובה: "הגעתי לכאן כדי לזכות באליפות, לא כדי להעביר את הזמן".

נאפולי פוגשת את יובנטוס למשחק עונה אמיתי כבר במחזור השביעי. הקבוצה של אנצ'לוטי מגיעה להתמודדות מהמקום השני בטבלה ועם 15 נקודות, שלוש פחות מליובנטוס המושלמת שנמצאת בפסגה. נאפולי תשמח לשאוב אופטימיות מהביקור האחרון שלה אצל הגברת הזקנה, שהסתיים בניצחון 0:1 מתוק ודרמטי משער של קוליבאלי בדקה ה-90.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בונוצ'י: "יהיה משחק פתוח מאוד מול נאפולי, אנחנו חושבים רק על ניצחון"
דיווח: פאולו סוזה מועמד מוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי. רויטרס
סימן מטרה ברורה. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully