וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פאולו סוזה מועמד מוביל להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא

באיטליה טוענים כי ראשי הקבוצה מהבירה סימנו את אקס מכבי תל אביב כמחליפו של אוזביו די פרנצ'סקו שמעמדו מעורער לאחר פתיחת עונה חלשה. סוזה מאמן כעת את טיאנג'ין בליגה הסינית

אתר רשמי

כלי תקשורת באיטליה מדווחים כי רומא סימנה את מאמן מכבי תל אביב לשעבר פאולו סוזה כמחליפו המיועד של אוזביו די פרנצ'סקו שמעמדו מעורער לאחר פתיחת עונה לא טובה. בליגה הקבוצה מבירת ארץ המגף צברה חמש נקודות בלבד לאחר חמישה מחזורים ונמצאת כבר במרחק של 10 נקודות מן המוליכה יובנטוס ואת ליגת האלופות פתחה רומא עם תבוסה 3:0 לריאל מדריד במפגש חד צדדי לחלוטין בסנטיאגו ברנבאו.

על פי הדיווחים מאיטליה לדי פרנצ'סקו, שמונה למאמן רומא בקיץ 2017 במקומו של לוצ'יאנו ספאלטי, הוקצבו שני משחקי ליגה (מול פרוזינונה והדרבי הטעון מול לאציו) כדי להציל את משרתו. במידה ולא ישיג שש נקודות בשני המשחקים נראה שיפוטר מתפקידו.

באיטליה טוענים כי אנטוניו קונטה הוא "מועמד החלומות" של רומא לתפקיד, אך הסיכוי שיסכים להגיע נחשב לנמוך ביותר. אי לכך, סימנו בהנהלת הג'לארוסי את סוזה המאמן את טיאג'ין בליגה הסינית כמועמד המוביל לתפקיד.

סוזה שהדריך את מכבי תל אביב בעונת 2013/14, ידע תקופה יפה בליגה האיטלקית כמאמן פיורנטינה (2015-2017). נראה שההחלטות בעניינו צפויות להתקבל ברומא בזמן הקרוב ביותר.

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
יחזור לאיטליה? פאולו סוזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully