וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי התעמת עם השופט: "מבקיעים מולנו כבר בניסיון הראשון"

כוכב ברצלונה דרש שיפור הגנתי וזעם על השופט: "אתה אוכל את החרא שלהם, ומאיים עליי". סוארס: "אי אפשר לבנות רק על ליאו". בספרד תוקפים את ואלוורדה: "קבוצה שבורה, ללא פילוסופיה, נשמה או מאמן"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
סיבה לדאגה. מסי/רויטרס

התקופה הרעה של ברצלונה נמשכה אמש (שבת), כשהקטלאנים רשמו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, הפעם עם 1:1 ביתי מול אתלטיק בילבאו. האלופה דשדשה, ורק שער שוויון של מוניר (84) הושיע אותה מהפסד שני העונה.

ליאונל מסי, שקם מהספסל, בעט לקורה ובישל את השוויון הדרמטי למוניר, נשמע מתוסכל בסיום. "אנחנו לא לחוצים כי העונה ארוכה, זו רק ההתחלה, אבל אנחנו כועסים על התוצאות האחרונות, לא ציפינו להן", הודה הפרעוש. "נגד לגאנס שיחקנו טוב במחצית הראשונה והפסדנו, הפעם יצרנו הרבה הזדמנויות אבל לא הצלחנו לנצח. אנחנו יודעים שעלינו להיות הרבה יותר חזקים בהגנה, בעונה שעברה ספגנו שערים אבל הפעם קבוצות מבקיעות נגדנו כבר בניסיון הראשון. אסור לנו לספוג שערים מדי משחק, חייבים להשתפר ולהיות חזקים יותר, זה הדבר הכי חשוב".

במהלך המשחק התעמת מסי עם השופט חיימה לאטרה, ואמר לו: "תראה, אתה סופג חרא משחקני בילבאו". כמו כן, הוא אמר לו: "אתה מאיים עליי".

בו בזמן, הודה לואיס סוארס שהתלות של ברצלונה במסי גדולה מדי: "הוא הטוב בעולם, אבל אסור לנו לבנות על זה שתמיד הוא יסדר עבורנו הכל. אסור להסתמך רק עליו או על בוסקטס, היינו צריכים להוביל גם לפני שהם עלו כמחליפים. כמוכן שהמצב כרגע מדאיג, צריך להיות מקצוענים ולקחת אחריות על היכולת שלנו".

מסי, למקרה שתהיתם, הסכים עם חברו להתקפה: "יש לנו סגל שיכול להרכיב קבוצה מצוינת שלא צריך להסתמך על אף אחד, ככה זה תמיד היה בברצלונה, אנחנו לא תלויים בשחקן אחד".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-0:0 בדרבי
ספרד: ברצלונה שוב שמטה נקודות עם 1:1 ביתי מול אתלטיק בילבאו
עקבו אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
מסי חייב עזרה. סוארס/רויטרס

המאמן ארנסטו ואלוורדה הסכים עם הכוכב הגדול שלו: "לעתים אנחנו מאפשרים שערים מגוחכים, ברור שצריך להשתפר, בעיקר בהגנה. אני לא יודע אם זה הרגע הגרוע ביותר שלנו מאז שהגעתי, יש עלינו הרבה לחץ".

כשנשאל מדוע התחיל עם המשחק עם מסי על הספסל השיב: "זו האחריות שלי לקרוא את המצב והמשחקים שיש לנו. חשבתי שראוי להעניק למסי ובוסקטס מנוחה לקראת יום רביעי. ידעתי שזו החלטה מסוכנת, אבל היא היתה מצליחה לא הייתם שואלים אותי עליה. יהיה קשה מאוד מול טוטנהאם".

ג'ורדי אלבה הוסיף: העונה עוד ארוכה, צריך לבצע שינויים במהירות כי מצפה לנו משחק קשה בוומבלי. אין צורך להיבהל, ברור שאנחנו לא מרוצים ויכולים להיות הרבה יותר טובים, אבל זו רק ההתחלה. בברצלונה, אם אתה עושה תיקו או מפסיד זו טרגדיה".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה שוב שמטה נקודות עם 1:1 ביתי מול אתלטיק בילבאו

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
הרבה זמן לא היה תחת לחץ שכזה. ואלוורדה/רויטרס

בספרד לא חסכו בביקורת על ואלוורדה. דויד סאנצ'ס כתב בטור הדעה שלו ב"מארקה" את הדברים הבאים, תחת הכותרת 'תודה על הכל, דון ארנסטו': "נראה שלא נוח לואלוורדה בברצלונה, ולברצלונה לא נוח איתו. זה היה משחק נוסף בו הוכח שהאימון שלו את הקבוצה פשוט מזעזע. זה כבר אסון. פרויקט ואלוורדה הגיע לסיומו".

אבל זה לא הכל: "אם לברצלונה לא היה את מסי, זו היתה קבוצה שמתקשה להעפיל לליגת האלופות. רק כשהוא נכנס ראו את המשחק משתנה. זה נס ששנה אחרי שנה הוא רוצה להמשיך לשחק עבור מועדון שהולך ונעשה פחות טוב. בלתי אפשרי שקבוצה שבורה, ללא נשמה, פילוסופיית כדורגל ומאמן יכולה לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully