וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מתגעגעת לכריסטיאנו רונאלדו: "איתו לא היינו בבצורת כזאת"

אחרי ההפסד לצסק"א מוסקבה שסגר חמש שעות ו-19 דקות ללא כיבוש, ריאל מכה על חטא וגם נבאס מודה: "רונאלדו היה השמש שלנו, אי אפשר להסתיר אותה עם אצבע". מודריץ' מודה שחדר ההלבשה "לא בטוב", לופטגי מגבה את בנזמה וחוטף בעצמו

רויטרס

הפעם האחרונה שריאל מדריד לא כבשה בשלושה משחקים רצופים היתה לפני 11 שנה, ב-2007. אתמול (שלישי), לצערה הרב, זה קרה לה שוב. לאחר ה-3:0 שחטפה מסביליה וה-0:0 בדרבי עם אתלטיקו, אלופת אירופה הגיעה למוסקבה והפסידה 1:0 לצסק"א, אף שהגיעה ללא מעט מצבים ואף מצאה את הקורה והמשקוף שלוש פעמים. קבוצת הפאר הרוסית היא הראשונה שמונעת מהבלאנקוס לכבוש בליגת האלופות מאז שמנצ'סטר סיטי עשתה זאת, אי שם באפריל 2016 (לפני 32 משחקים).

האבסורד הוא שזה קורה דווקא במשחק בו ריאל מדריד תקפה וסיכנה את השער ללא הרף. בסך הכל בעטו הבלאנקוס לא פחות מ-26 פעמים לשער של צסק"א - הכי הרבה של ריאל במשחק בליגת האלופות מאז עונת 2003/04. שלוש מהן הלכו לקורה, וכמובן שאף אחד מהם לא נכנס.

מרבית החצים אחרי המשחק הופנו למאמן ג'ולן לופטגי ולחלוץ קארים בנזמה, שהפכו בימים האחרונים לשותפי גורל. לופטגי אמר ש"לפני 10 ימים ניצחנו את רומא בתצוגה משכנעת, וכמו שגם אז לא היינו קבוצה פנטסטית ובלתי מנוצחת, גם היום אנחנו לא קבוצה רעה. אני בטוח שנוכל לשנות את המומנטום השלילי הזה בקרוב מאוד. הגול יגיע, חייבים להמשיך להתעקש וליצור מצבים".

המאמן אף גיבה את בנזמה ואמר ש"הוא התחיל את העונה בכושר נהדר ועכשיו, כמו שאר הקבוצה, קצת נחלש. אבל המשימה להבקיע שערים לא מוטלת אך ורק עליו, אלא על כל הקבוצה. אני בוטח בו ומאמין בו".

עוד בנושא:

ליגת האלופות: צסק"א מוסקבה היממה וניצחה 0:1 את ריאל מדריד
ליגת האלופות: יובנטוס ניצחה 0:3 את יאנג בויז, סיטי חילצה 1:2 מול הופנהיים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שוער צסק"א מוסקבה איגור אקפינפייב עם שחקן ריאל מדריד דני סבאיוס. רויטרס
בעיקר עצבים. דני סבאיוס עם איגור אקינפייב/רויטרס

אבל למרות הגיבוי של לופטגי, אין ספק שריאל חסרה מאוד את יכולת הכיבושים של רונאלדו. אפילו קיילור נבאס, שהועדף הפעם על פני טיבו קורטואה בין הקורות, הודה ש"אי אפשר לכסות את השמש אם שמים עליה אצבע".

השוער טען ש"רונאלדו הציב רף גבוה מאוד, וזה לא סוד שהוא חסר לנו כאן. אבל הוא היסטוריה עכשיו, וצריך להתקדם. שחקני ההתקפה עשו כל שביכולתם כדי לכבוש, והכדור פשוט לא נכנס".

נבאס אמר בהתייחס לתחרות בינו לבין קורטואה ש"שחקן תמיד רוצה לשחק. לא ארים ידיים. זאת סיטואציה חדשה, אבל אני מרגיש בדיוק כמו שהרגשתי כשהגעתי לריאל. עבורי זו פריבילגיה לשחק כדורגל עבור מועדון כל כך גדול".

סימן שאלה נוסף נוגע לדעיכה ביכולת ובמעמד של לוקה מודריץ'. אמש נכנס שחקן השנה של אופ"א כמחליף, והסביר לאחר מכן ש"הייתי זקוק למנוחה".

"שיחקתי ארבעה או חמישה חודשים ברציפות, בלי הפסקה", ציין הקרואטי. "בסופו של דבר נקלענו לפיגור והייתי צריך להיכנס, בניגוד לתוכניות. ניסיתי לעזור ובאת יצרנו לא מעט מצבים. לצערי הכדור פשוט לא נכנס". מודריץ' הודה ש"חדר ההלבשה לא במצב טוב במיוחד עכשיו" והוסיף ש"אנחנו מוטרדים ממאוד ממה שקורה, כי לא ציפינו לשמוט כל כך הרבה נקודות ברצף".

נאצ'ו אמר בסיום: "היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש ולנצח, אבל זה לא קרה. אנחנו לא רגילים לרצף כזה ללא ניצחונות, נעבוד קשה כדי להשתפר. זה הפסד לא קל. עשינו כל מה שיכולנו, באמת שנתנו את הכל, אבל במצבים כאלה צריך רק להמשיך לעבוד קשה. לא הגיע לנו להפסיד, אבל זה הכדורגל, לפעמים הוא אכזרי. יש לנו עוד קמפיין ארוך לפנינו ואנחנו מרוכזים במטרה".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: צסק"א מוסקבה היממה וניצחה 0:1 את ריאל מדריד

לכתבה המלאה
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
לא מוצא את הרשת. בנזמה מאוכזב/רויטרס

כצפוי, גם התקשורת הספרדית קטלה את ריאל. ב"מארקה" פרצופו של ג'ולן לופטגי נמרח על השער, עליו נכתב באותיות קידוש לבנה: "5 שעות ו-19 דקות מבלי לכבוש, לופטגי שוב התרסק". כמו כן, צוין ש"בצורת שכזו בחיים לא הייתה יכולה לקרות אם כריסטיאנו רונאלדו היה עדיין במדריד", וש"התירוצים של קארים בנזמה כבר נגמרו".

ב"אס" נכתב ש"צסק"א מוסקבה החריפה את הגעגועים לכריסטיאנו רונאלדו", ונמתחה ביקורת על טוני קרוס שביצע "טעות אינפנטילית" ועל קארים בנזמה ש"נראה חסר מוטיבציה".

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
משהו עובר עליו. מודריץ'/רויטרס

מספרים

* הפעם האחרונה בה ריאל מדריד לא כבשה בשלושה משחקים רצופים הייתה בינואר 2007, תחת פאביו קאפלו.

* השער של ניקולה ולאשיץ', שנכבש אחרי 65 שניות, היה המהיר ביותר שריאל מדריד ספגה מאז שרוי מקאי מבאיירן מינכן הכניע אותה אחרי 10 שניות במרץ 2007.

* ריאל מדריד בעטה 26 פעמים לשער ולא כבשה: הכי הרבה בעיטות ללא שער במשחק ליגת האלופות מאז עונת 2003/04.

* איגור אקינפייב הכניסה לסטטיסטיקה את ריאל מדריד כקבוצה השנייה בלבד שלא כובשת מולו ב-47 משחקיו האחרונים עם צסק"א בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully