וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אנצ'לוטי שועל ותיק, כל דבר שהוא אומר זה חלק מאסטרטגיה"

הגרמני לא נבהל מהמאמן האיטלקי, מתכונן למשחק קשה בסן פאולו (22:00, 5+) ושוכח את ה-0:5 שהאדומים הנחילו לפרטנופיי בהכנה: "נאפולי קבוצה טכנית, חזקה ומהירה. המשחק הקודם חסר משמעות"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור השני של ליגת האלופות יינעל הערב (רביעי) ובדרום איטליה ייערך אחד המשחקים המבטיחים של שלב הבתים כשליברפול הנהדרת תתארח אצל נאפולי, שחייבת ניצחון ביתי כדי לשמור על סיכויי העפלה בבית המאתגר שנקלעה אליו.

יורגן קלופ לא חווה הצלחות בסן פאולו, כשהפסיד בביקור הקודם שלו שם עת אימן את דורטמונד, אבל זה לא גורם לו להתרגש. "לורנצו אינסינייה שחקן יוצא מן הכלל. אני לא זוכר טוב כל כך את השער שלו מול דורטמונד, כי רגעים רעים אני משתדל לשכוח", צחק קלופ. "אנחנו באים מוכנים ויודעים שצפוי משחק קשוח מול קבוצה טכנית, חזקה ומהירה".

עוד בנושא
מאוריסיו פוצ'טינו על מכת הפציעות: "זאת הסיבה שבנינו סגל רחב"
הימרה על הסוסים הנכונים: צסק"א מוסקבה עושה חיל
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי. רויטרס
שועל קרבות ותיק. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

מזג האוויר בדרום איטליה חם כעת במיוחד, אבל קלופ לא צופה בעיות באספקט הזה. "אנחנו לא צריכים להתעסק בזה בכלל, אלא להגיע לאצטדיון ולתת את ההופעה הטובה ביותר שלנו". המייטי רדס פגשו את נאפולי במסגרת משחקי ההכנה לעונה, אז האנגלים הביסו את הפרטנופיי 0:5 במשחק חד צדדי. "זה היה משחק ידידות. אמרתי לשחקנים לשכוח ממנו. זה היה ניצחון יפה, אבל דברים השתנו מאז", אמר קלופ בהקשר הזה.

המאמן הגרמני התייחס גם לקרלו אנצ'לוטי, מאמנה הוותיק של נאפולי: "אני מחבב אותו מאוד ומעריך אותו, כי הוא מאמן גדול ונהדר. עם זאת, הוא שועל ותיק - כל דבר שהוא אומר זה חלק מאסטרטגיה". האמירה הזו של קלופ מגיעה על רקע דבריו של אנצ'לוטי, שהופתע משיבוצו של השופט ויקטור קשאיי. "אני מופתע מכך שקשאיי מונה להיות השופט, כי הזכרונות שלי ממנו לא טובים ועוד לא עבר הרבה זמן מאז". השופט ההונגרי כזכור חתום על הערב השערורייתי ברבע גמר ליגת האלופות 2016/2017, אז ריאל מדריד הדיחה את באיירן מינכן בראשות אנצ'לוטי בפארסת שיפוט הזויה.

עוד באותו נושא

פפ גווארדיולה: "אי אפשר לעשות צעדים קדימה בלי לסבול"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully