וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו פוצ'טינו על מכת הפציעות: "זאת הסיבה שבנינו סגל רחב"

מאמן טוטנהאם דיבר לקראת המשחק המסקרן נגד ברצלונה בליגת האלופות (ד', 22:00, ספ' 5) וגילה: "ליבי באספניול, לעולם לא אאמן את ברצלונה". ליברפול הלוהטת תצא לנאפולי (22:00, 5+)

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
ברצלונה לא רוצה לחשוב על משחק רביעי ללא ניצחון. פיליפה קוטיניו/רויטרס

המחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות יינעל מחר (רביעי, 19:55 ו-22:00) עם בתים א' עד ד'. במוקד, טוטנהאם הפצועה רוצה לחזור לעניינים אחרי הפסד במחזור הפתיחה נגד ברצלונה המקרטעת (22:00, שידור בערוץ הספורט). במפגש מסקרן נוסף ליברפול תנסה להמשיך את המומנטום אחרי ה-2:3 הדרמטי בבית על פריס סן ז'רמן כשתתארח בנאפולי (22:00, שידור בספורט 5+). המשחקים המוקדמים של הערב (19:55) יפגישו את פריס סן ז'רמן עם הכוכב האדום בלגרד (שידור בערוץ הספורט) ואת לוקומוטיב מוסקבה עם שאלקה 04 (שידור בספורט 5+).

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ריבאלדו: "מסי לא יכול לבד", מראדונה: "שיגיד לכולם ללכת להזד**ן"
אליסון: "בכיתי כשעזבתי את רומא, אבל רציתי לקדם את הקריירה"

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
מונאקו תצא מהמשבר? רדאמל פלקאו מאוכזב/רויטרס

בית א'

אתלטיקו מדריד - קלאב ברוז' (22:00, 5+ גולד)

אחרי המהפך והניצחון על מונאקו במחזור הראשון, אתלטיקו מדריד רוצה להמשיך לשייט אל עבר שמינית הגמר, אליו כזכור לא הצליחה להעפיל בעונה שעברה. ז'לסון מרטינס נמצא בספק להתמודדות, אך גם בלעדיו הקולצ'ונרוס צריכים לעבור בהצלחה את אלופת בלגיה. ברוז' המאוכזבת נראתה לא רע במשחק הפתיחה שלה נגד דורטמונד, אך שער של כריסטיאן פוליסיץ' בדקה ה-85 מנע ממנה נקודה יוקרתית. היא תקווה להפתיע דווקא על אדמת ספרד, בה לא ניצחה מעולם במסגרת אירופאית ב-11 הביקורים הקודמים.

בורוסיה דורטמונד - מונאקו (22:00)

מפגש בין שתי קבוצות שמגיעות במצב שונה לחלוטין: דורטמונד המצוינת חגגה בליגה עם 2:4 גדול על לברקוזן שהעלה אותה לפסגת הבונדסליגה, מונאקו ירדה מתחת לקו האדום אחרי הפסד לסנט אטיין אשר סימן עבורה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. מדובר בהזדמנות לנקמה עבור הגרמנים, אשר הודחו על ידי הקבוצה מהריביירה בשלב רבע הגמר בעונת 2016/17. רדמאל פלקאו ינסה להוביל את מונאקו המתוסבכת לניצחון אשר יוביל אותה לדרך חדשה, אך הוא ייאלץ להתמודד עם שחקנים כמו מרקו רויס, שפתח את העונה נהדר כשכבש בליגה ארבעה שערים ובישל פעמיים.

עוד באותו נושא

ריבאלדו: "מסי לא יכול לבד", מראדונה: "שיגיד לכולם ללכת להזד**ן"

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
כששאר הכוכבים פצועים, האחריות על כתפיו. הארי קיין/רויטרס

בית ב'

טוטנהאם - ברצלונה (22:00, ערוץ הספורט)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, נראה שטוטנהאם התגברה על ה'מיני משברון' שפקד אותה בחודש ספטמבר. ההפסד 1:0 לאינטר בליגת האלופות היה חלק ממנו, ולכן התרנגולים יודעים שהפסד נוסף עלול להרחיק אותם מאוד מעלייה לשלב הנוקאאוט. הקטלאנים מגיעים לוומבלי בכושר ירוד ואחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. בצ'מפיונס הסיטואציה שלהם נוחה יותר אחרי ה-0:4 הקליל על איינדהובן במחזור הפתיחה, אך הם יודעים שמעידה בלונדון תסבך את הבית ותגרום למלחמה אמיתית על המקומות המובילים לשמינית הגמר.

טוטנהאם תיאלץ להסתדר ללא מספר כוכבים פצועים. מדובר בכריסטיאן אריקסן, דלה עלי, מוסא דמבלה, יאן ורטונגן וסרז' אורייה, אך היא תקבל בחזרה את הקפטן הוגו לוריס שיחזור לשער. גם בברצלונה יש חיסורים: סמואל אומטיטי מורחק, מלקום וסרג'י רוברטו בספק גדול. מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, הגיב למצבת הפצועים: "זאת הסיבה שיש לנו סגל רחב. מישהו פצוע, אז מישהו אחר ימלא את מקומו. זה משחק עצום בשבילנו, ברצלונה נהדרת אבל אנחנו יכולים לנצח בבית כל קבוצה והוכחנו את זה. אם אאמן את ברצלונה יום אחד? אני יכול להבטיח שזה לא יקרה. ליבי נמצא באספניול. אין סיכוי שאאמן את ברצלונה".

פ.ס.וו. איינדהובן - אינטר (22:00)

עם מאזן מושלם בליגה המקומית, אלופת הולנד תנסה לשכוח מההפסד הכואב 4:0 לברצלונה במחזור הפתיחה. לצערה, עומדת מולה יריבה לא פשוטה בכלל שמגיעה אחרי שהתייצבה בעזרת ארבעה ניצחונות רצופים. מדובר במפגש שלישי אי פעם בין המועדונים, כשאיינדהובן עדיין מחפשת שער בכורה לרשת של הנראזורי. המפגשים האחרונים בין הצדדים היו בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2007/08, ובהם אינטר ניצחה פעמיים עם 0:2 בבית ו-0:1 בחוץ.

שחקני ליברפול. רויטרס
ניצחון בסאן פאולו יקרב אותם מאוד לשמינית הגמר. שחקני ליברפול/רויטרס

בית ג'

פריס סן ז'רמן - הכוכב האדום בלגרד (19:55, ערוץ הספורט)

משחק ראשון בהיסטוריה בין הצדדים בו מאזן הכוחות ברור לחלוטין. אחרי שהשיגה 0:0 מכובד ביותר בביתה נגד נאפולי במחזור הראשון, לאלופת סרביה יצפה אתגר הרבה יותר קשה נגד הצרפתים, שמוכרחים לנצח אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 לליברפול. בנוסף, פריס מגיעה עם רצף של ארבעה הפסדי ליגת אלופות רצופים שהיא מושכת מהעונה שעברה, והיא לא תוכל לאפשר לרצף הזה להימשך. ג'אנלואיג'י בופון לא ישחק ותומא מונייה נמצא בספק גדול להתמודדות.

נאפולי - ליברפול (22:00, ספורט 5+)

אחרי שלא הצליחה לנצח במחזור הפתיחה, נאפולי יודעת שאסור לה לאבד נקודות בביתה נגד ליברפול אם היא חושבת על עלייה לשמינית הגמר. למרות ההפסד 3:1 ליובנטוס בליגה, היא יכולה לשאוב אופטימיות ממאזנה באצטדיון סאן פאולו אשר עומד על שבעה ניצחונות ותיקו בשמונת המשחקים האחרונים. בנוסף, היא כובשת ב-17 משחקים ביתיים ברציפות והיא תנסה להפגין את כוחה גם נגד המייטי רדס הלוהטים, שעדיין בלתי מנוצחים בפרמיירליג. אחרי ה-2:3 על פריס סן ז'רמן, יורגן קלופ ושחקניו יודעים שניצחון גם בנאפולי יזניק אותם לעמדה נוחה מאוד בבית ג'. אם לשפוט על פי משחקי קדם העונה, יש לאורחים יתרון גדול, שכן הם הביסו את האיטלקים עם 0:5 גדול.

שחקן גלאטסראיי גארי רודריגס. AP
עוד ניצחון ואפשר להתחיל לפנטז על שמינית הגמר. גארי רודריגס/AP

בית ד'

לוקומוטיב מוסקבה - שאלקה 04 (19:55, ספורט 5+)

אחרי ה-1:1 המאכזב בבית עם פורטו, שאלקה יודעת שאם היא רוצה לחשוב על העפלה לשלב הבא היא מוכרחה להתחיל להשיג נקודות גם במשחקי החוץ. היא תשאב ביטחון מהניצחון 0:1 בבונדסליגה על מיינץ, שקטע את פתיחת העונה הזוועתית שלה אך בכל זאת השאיר אותה מתחת לקו האדום. הרוסים, שיארחו משחק ביתי ראשון בצ'מפיונס מאז עונת 2004/05, ישמחו להשיג ניצחון שיעזור להם להתאושש מהשלישייה שחטפו מגלאטסראיי במחזור הפתיחה.

פורטו - גלאטסראיי (22:00)

הטורקים, שהיו היחידים להשיג ניצחון במחזור הפתיחה בבית ד', ינסו להמשיך לצבור נקודות וביטחון. אחרי ה-0:3 המוחץ בבית על לוקומוטיב מוסקבה, צפויה להם יריבה חזקה יותר בדמותה של אלופת פורטוגל. הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת רשמית, והדרקונים ייאלצו להסתדר בלי החלוץ ונסן אבובקאר כשהם יודעים שניצחון יסדר להם פתיחה טובה לשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully