וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון: "בכיתי כשעזבתי את רומא, אבל רציתי לקדם את הקריירה"

השוער שעבר הקיץ מבירת ארץ המגף לליברפול דיבר על התחושות: "הייתי מאוד מאושר באיטליה יחד עם המשפחה שלי. אבל היו לי גם שיקולים אחרים. היום אני משחק בליגה הטובה בעולם"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

מאז שהצטרף לליברפול הקיץ תמורת 72.5 מיליון יורו, מפגין השוער אליסון יכולת יציבה והפך לחלק משמעות בפאזל שבונה יורגן קלופ. עם זאת, השוער הברזילאי הודה כי התקשה מאוד לעזוב את המועדון הקודם שלו, רומא.

בראיון באיטליה סיפר אליסון בן ה-26: "לעזוב את רומא היה מאוד קשה. בכיתי המון וכך גם אשתי. היו לי שנתיים נהדרות ברומא, הבת שלי נולדה שם ויש לי שם המון חברים אפילו מחוץ לכדורגל. עם זאת, עשיתי בחירה מקצועית. קידמתי את הקריירה שלי. הייתי מאוד מאושר באיטליה, אבל כששחקנים בוחרים מועדון לשחק בו יש גם שיקולים אחרים. יש לי אמביציה, כך גם לליברפול והיום אני משחק בליגה הטובה בעולם".

עוד בנושא
"ג'רארד פיקה העיר לליאו מסי בחדר ההלבשה, ומאז הם בנתק מוחלט"
פול פוגבה: "אם מוריניו יישאר, אעזוב בינואר. זה או הוא או אני"
רשמית: אימובילה ומילינקוביץ'-סאביץ' האריכו את חוזיהם בלאציו

שוער ליברפול אליסון. GettyImages
"באנגליה כולם קונים שחקנים גדולים". אליסון/GettyImages

על ההבדלים בין הליגה האיטלקית לפרמיירליג אמר השוער: "הליגה האיטלקית היא פחות אינטנסיבית. יובה שולטת בליגה האיטלקית בזכות הכסף שלה. באנגליה זה לא המצב, כל הקבוצות שם קונות שחקנים גדולים. סריה א' לצערי זה לא המצב".

לקראת המפגש מחר (ד', 22:00) בין ליברפול לנאפולי בשלב הבתים של הצ'מפיונס אמר השוער: "בביקור הקודם שלי בנאפולי ניצחנו 2:4 עם רומא. הם בעטו לשער 13 פעמים ועשיתי 11 הצלות. הכוח בקבוצה של אנצ'לוטי הוא בכך שהם שמרו על מרבית שחקני הסגל ויש להם הרכב שרץ זמן רב יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully