וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "אם מוריניו יישאר, אעזוב בינואר. זה או הוא או אני"

בבריטניה מדווחים כי קשר מנצ'סטר יונייטד קיבל החלטה עקרונית שלא להמשיך לשחק תחת המאמן הפורטוגלי. הפרשן ג'יימי קראגר: "מוריניו שוב איבד את חדר ההלבשה. זה קרה לו גם בצ'לסי וריאל מדריד"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

בבריטניה דיווחו אמש (שני) כי פול פוגבה הציב אולטימטום להנהלת מנצ'סטר יונייטד לפיו יעזוב את המועדון אם ז'וזה מוריניו ימשיך בתפקידו. על פי הדיווח ב"סאן" הקשר הצרפתי אמר לחבריו כי אם לא יתבצע שינוי בעמדת המאמן הוא יעבור למועדון אחר במהלך חלון ההעברות של ינואר.

לדברי פוגבה הוא חש לא בנוח עם סגנון המשחק אותו הנהיג מוריניו במנצ'סטר יונייטד וכי אינו נמצא בעמדה שבה הוא יכול להשפיע על המאמן הפורטוגלי או לנהל איתו דיון בנושא. בנוסף, פוגבה מאס ביחס שאותו הוא מקבל ממוריניו ועל ההשפלות אותן הוא סופג מהמאמן בזירה התקשורתית.

במקביל נמשכות בבריטניה הביקורות על ההתנהלות של ז'וזה מוריניו שאמר אמש כי במשחק הליגה האחרון מול ווסטהאם (1:3 לפטישים): "היו שחקנים שניסו לנצח יותר והיו כאלו שניסו לנצח פחות". בהקשר זה אמר הפרשן וכדורגלן העבר ג'יימי קראגר: "אני משוכנע שמוריניו איבד את חדק ההלבשה. לא צריך לעסוק במדע של בניית טילים כדי להגיד את זה. הבעיה של מוריניו היא שזה הפעם השלישית שזה קורה לו. זה קרה לו גם בריאל מדריד עם איקר קסיאס וסרחיו ראמוס וגם עם צ'לסי ואדן הזאר. עכשיו יש דיבורים על קבוצת של 'מורדים' שמונהגת על ידי פוגבה. אין ספק שיש שם בעיה מאוד קשה".

עוד בנושא
הזרקת רעל: כיצד הפכה מנצ'סטר יונייטד מקבוצת כדורגל לקרקס
רשמית: אימובילה ומילינקוביץ'-סאביץ' האריכו את חוזיהם בלאציו
קיליאן אמבפה ועוד 39: פורסמו המועמדים לפרס "גולדן בוי" 2018

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פול פוגבה. רויטרס
אז מי יעזוב? פוגבה ומוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully