וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה ועוד 39: פורסמו המועמדים לפרס "גולדן בוי" 2018

אלוף העולם הצרפתי פייבוריט מובהק לשמור על התואר בו זכה בשנה שעברה, ואותו קיבלו בעבר גם ליאונל מסי, ויין רוני, פול פוגבה ורבים וטובים. גם ויניסיוס, פודן ופוליסיץ' בין המועמדים

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

40 המועמדים לפרס השחקן הצעיר של השנה באירופה, הידוע בשם "גולדן בוי", פורסמו היום (שני). בראש הרשימה ניצב קיליאן אמבפה, אלוף העולם עם נבחרת צרפת ומי שקיבל את תואר השחקן הצעיר של המונדיאל. אמבפה בן ה-19 היה הצרפתי השלישי שזכה בפרס שחולק לראשונה לפני 15 שנה, אותו מעניקים כלי התקשורת הבכירים באירופה. הוא גם הפייבוריט המובהק לזכות בו השנה, בפעם השנייה ברציפות.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ז'וזה מוריניו מעביר ביקורת: "יש שחקנים שנראו בשבת כאילו לא הפסידו בכלל"
ברתומאו: "פפ גווארדיולה גאון, הדלת של ברצלונה תמיד פתוחה בפניו"
איגור אקינפייב הודיע על פרישה מנבחרת רוסיה: "אתמקד בצסק"א מוסקבה"

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה. רויטרס
כנראה יזכה פעם נוספת. קיליאן אמבפה/רויטרס

רפאל ואן דר וארט הוכתר ב-2003 כ"נער הזהב" הראשון ואחריו קיבלו את התואר גם ויין רוני, ליאונל מסי, ססק פברגאס, סרחיו אגוארו, אנדרסון, אלשנדרה פאטו, מריו באלוטלי, מריו גצה, איסקו, פול פוגבה, ראחים סטרלינג, אנתוני מרסיאל, רנאטו סאנצ'ס וכאמור אמבפה בשנה שעברה.

שמונה קשרים ושבעה חלוצים זכו בתואר, כאשר שחקני הגנה דוגמת טרנט אלכסנדר ארנולד מליברפול, דיוגו דאלוט ממנצ'סטר יונייטד או מתייס דה ליכט מאייאקס ינסו לעשות היסטוריה. ברשימה נכללים בין היתר גם ויניסיוס מריאל מדריד, ג'סטין קלייברט וניקולה זניולו מרומא, כריסטיאן פוליסיץ' מבורוסיה דורטמונד, פיל פודן ממנצ'סטר סיטי, טים וואה ומוסא דיאבי מפריס סן ז'רמן, פטריק קוטרונה ממילאן ופייטרו פלגרי ממונאקו.

עוד באותו נושא

הזרקת רעל: כיצד הפכה מנצ'סטר יונייטד מקבוצת כדורגל לקרקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully