וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור אקינפייב הודיע על פרישה מנבחרת רוסיה: "אתמקד בצסק"א מוסקבה"

הקפטן של הנבחרת הרוסית, אחד מגיבורי ההעפלה לרבע גמר המונדיאל, הודיע במפתיע על סיום דרכו במדים הלאומיים בגיל 32. דזיובה מונה לקפטן החדש. צסק"א: "המהלך של אקינפייב יעזור לנו"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

שוער נבחרת רוסיה איגור אקינפייב הודיע היום (שבת) במפתיע על פרישה מנבחרת רוסיה. אקינפייב בן ה-32 הפך בקיץ האחרון לגיבור לאומי בארצו לאחר שהוביל את רוסיה להישג שיא בדמות העפלה לרבע גמר המונדיאל. כעת הוא הודיע כי הוא מפנה את הבמה לשוערים צעירים יותר וכעת הוא מעוניין להתמקד במועדון שלו, צסק"א מוסקבה בהודעת הפרישה כתב אקינפייב: "לכל סיפור יש התחלה וסוף והסיפור שלי בנבחרת רוסיה הגיע לסוף ההגיוני שלו. היה לי כבוד גדול להיות קפטן הנבחרת הלאומית במונדיאל שנערך ברוסיה. אפילו לא חלמתי שזה יקרה אבל זה אכן קרה וזה היה שיא הקריירה שלי".

אקינפייב המשיך: "כעת הגעתי להבנה שעליי לפנות את הדרך לעמיתים שלי ולהתרכז במועדון שלי, צסק"א מוסקבה. אני עוזב כשהנפש שלי רגועה. יש לנו מספיק שוערים טובים ומוכשרים וצריך לתת להם את הבמה". אקינפייב שיחק במדי רוסיה מאז שנת 2004 וערך במדיה 110 הופעות.

מאמן צסק"א מוסקבה ויקטור גונצ'רנקו התייחס בחיוב להודעה של אקינפייב ואמר: "הוא עדכן אותי קודם. זו זכותו לקבל החלטה שכזו. כאוהד אני עצוב, אבל ההחלטה שלו להתמקד בצסק"א מוסקבה תעזור לנו". מאמן הנבחרת סטניסלב צ'רצ'סוב כבר הודיע כי מי שילבש את סרט הקפטן במשחקים הקרובים של רוסיה במקומו של אקינפייב הוא חלוץ זניט סנט פטרסבורג ארטיום דזיובה.

עוד בנושא
יחזור מפרישה? דיווח: ברלוסקוני מעוניין להחתים את קאקה במונזה
הזרקת רעל: כיצד הפכה מנצ'סטר יונייטד מקבוצת כדורגל לקרקס
עם 20 צהובים בשנה, פליפה מלו מסביר: "אני כמו סרחיו ראמוס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully