וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 20 צהובים בשנה, פליפה מלו מסביר: "אני כמו סרחיו ראמוס"

הקשר הוותיק מכסח בברזילראו (11 צהובים ב-19 משחקים)ומסביר: "ראמוס סופג צהובים בלי סוף וזה לא מפריע לו להיות אלוף. התפקיד שלי דומה". בינתיים פלמייראס שלו בראש הטבלה

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

פליפה מלו כבר בן 35, אבל עדיין רץ ובועט. בכדור וגם ביריבים. אתמול (ראשון) פלמייראס שלו ניצחה את קרוזיירו 1:3 ומלו ספג את הכרטיס הצהוב ה-11 שלו העונה ב-19 משחקים בהם שותף ושוב ספג ביקורת מהתקשורת.

הקשר הוותיק כבר ריצה שלושה עונשי הרחקות בגלל ספיגת כרטיסים צהובים ויש לו העונה 20 כאלו ב-43 משחקים. בשבועות האחרונים הוא קצת נרגע ולא הופיע בפנקסים של השופטים, אבל בשני המחזורים האחרונים חזר לסורו.

היום הוא אמר אחרי המשחק: "קודם כל, אני לא נמצא כאן כדי לרצות אף אחד. אני מקבל את הביקורת ומנסה לשפר כמה דברים, אבל אם אני צריך לספוג כרטיסים כדי לעזור לקבוצה, זה מה שאעשה. סרחיו ראמוס סופג כרטיס צהוב אחרי כרטיס צהוב, אבל הוא אלוף. הוא זכה במונדיאל, הוא זכה בליגת האלופות. התפקיד שלי דומה לשלו".

מלו הפך ל"אויב האומה" אחרי שספג כרטיס אדום ברבע גמר מונדיאל 2010 בעקבות דריכה מכוערת על אריאן רובן מנבחרת הולנד. ברזיל הפסידה 2:1 והודחה מהטורניר והקשר ספג אש יוקדת במולדתו ולא זומן יותר למדים הלאומיים.

פלמייראס אגב, נהנית מהקשיחות של מלו במרכז המגרש והיא מדורגת במקום הראשון בטבלה. את הקבוצה מאמן לואיז פליפה סקולארי.

עוד בנושא:

ילד הפלא ג'יידון סאנצ'ו מוביל את אירופה בבישולים
השתלשלות עזיבת כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד
ריאל ויאדוליד הפתיעה את ויאריאל עם 0:1 במדריגל

שחקן פלמייראס, פליפה מלו, מול שחקן קרוזיירו, טיאגו נבס. GettyImages
מלו אחרי עוד עימות במשחק נגד קרוזיירו אתמול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully