וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בגידה" וההצעות שנפלו: השתלשלות הקרע בריאל והעזיבה של רונאלדו

רשויות המס, החוזה שלא הגיע והאובססיה לדי סטפנו: בספרד חושפים פרטים חדשים, כולל הקבוצה שהגישה עבורו את ההצעה הראשונה הקיץ, והתנאי של פ.ס.ז'. וגם: התגובה לטענות האונס

אתר רשמי

כריסטיאנו רונאלדו אמנם עזב את ריאל מדריד רק בקיץ האחרון, אך ההחלטה לנטוש את אלופת אירופה החלה להתעצב בראשו זמן רב קודם לכן - במאי 2017, כך מדווחים היום (ראשון) בספרד. הכל התחיל בפגישה בביתו של סוכנו ז'ורז'ה מנדש, בה אמר CR7 לסוכן-העל וחלק מנציגיו: "אמרתי שאני לא רוצה לקחת סיכונים, לא למדתי והדבר היחיד שעשיתי כל חיי הוא לשחק כדורגל, אבל אני לא טיפש ואני לא סומך על אף אחד".

הדברים הללו הגיעו בשל הצרות של הפורטוגלי עם רשויות המס בספרד. "בגלל זה אני תמיד משלם 30 אחוז יותר ממה שצריך כשאני לוקח שמאים, אני לא רוצה בעיות", הוסיף רונאלדו, ושמע מעורך דינו שאין לו כל סיבה לדאגה. אלא שמספר חודשים אחר כך רשויות המס שוב איימו במשפט, וכוכב ריאל מדריד זעם. "מעולם לא אמרתי לא לשלם מיסים!" אמר לאנשיו. "אני רוצה להבין מה קרה".

בשל סכומי הכסף הכבדים שצריך היה להעביר לרשויות המס, קיווה רונאלדו שריאל מדריד תעניק לו חוזה חדש ומשופר, כמו שברצלונה עשתה עם ליאונל מסי, אלא שהבלאנקוס העדיפו שלא להתייחס למקרה, "מה שהוא ראה כבגידה", על פי "מונדו דפורטיבו". "הוא גם ראה חוסר כבוד בכך שמסי מרוויח כפול ממנו ושניימאר עבר אותו ברשימת המרוויחים לאחר שעבר לפריס סן ז'רמן. הכעס שלו היה כה גדול עד שזידאן היה צריך לדבר עם ההנהלה וביקש שיפתרו את הסיטואציה, כי רונאלדו מדבר על כך יותר מדי בחדרי ההלבשה".

אבל זה לא הכל. מתברר שרונאלדו זעם גם מהעובדה שאלפרדו די סטפנו הוזכר שוב ושוב כגדול שחקני ריאל מדריד - ולא הוא: "הם תמיד שמים אותי מאחורי די סטפנו, אני לא יודע מה עוד אני צריך לעשות".

בסופו של דבר, CR7 מצא בית חדש ביובנטוס. אלא שלפני שזה קרה, מספר קבוצות נוספות ניסו לצרפו. השיחה הראשונה הגיעה ממנצ'סטר יונייטד, אך ההצעה של השדים האדומים היתה נמוכה מדי; ההצעה הראשונה הגיעה ממילאן, אולם רונאלדו דחה אותה, בשל חוסר ההצלחה של הרוסונרי בשנים האחרונות; לאחר מכן הגיעה פריס סן ז'רמן, אך היה לה תנאי אחד: רונאלדו יחתום ביום האחרון של מועד ההעברות, כדי שריאל מדריד לא תנצל זאת בניסיון לרכוש את ניימאר או קיליאן אמבפה. רונאלדו חשב שהסיטואציה מסוכנת מדי, ובחר לוותר.

הפורטוגלי עצמו הוא זה שהעלה את האפשרות של יובנטוס. "אני אוהב אותם כי מדובר במועדון מאורגן, ואני לא שוכח שהם ניסו להחתים אותי כשהייתי בספורטינג ליסבון", הסביר.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
קרלו אנצ'לוטי: "אוהדי יובנטוס מקללים אותי, אני מתנחם בגביע האלופות מ-2003"
האיש שרונאלדו היה "מוכן להרוג בשבילו": הקשר המיוחד בין רונאלדו לאנצ'לוטי

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
הכל בגלל המס? רונאלדו במדי ריאל/AP

כריסטיאנו רונאלדו לא מרוצה, אך מגיב באיפוק: כוכב יובנטוס שיגר תגובה ראשונית למתלוננת נגדו על אונס, קתרין מיורגה האמריקאית בת ה-34, אשר טענה בפני "דר שפיגל" הגרמני שהפורטוגלי אנס אותה בשנת 2009. רונאלדו עלה לשידור חי בחשבון האינסטגרם שלו, פנה למצלמה ואמר: "ממש לא, כל מה שאמרו לגביי זה פייק ניוז אחד גדול. רוצים לקדם את עצמם על הגב שלי, זה נורמלי. הם רוצים להיות מפורסמים וזה חלק מהעבודה. אני בן אדם שמח, ומקבל את זה. הכל בסדר". בנוסף, עורכי הדין של הכוכב אף הוסיפו שהם יתבעו את "דר שפיגל" על הטענות.

מיורגה בת ה-34 סיפרה למגזין שהיא הותקפה על ידי כוכב ריאל מדריד דאז במלון בלאס וגאס בשנת 2009. היא טענה שאחרי שבילתה איתו בערב בזמן ששהתה בחופשה עם משפחתה, הוא ביקש ממנה ומחברתה להצטרף אליו ואל חבריו לג'קוזי. כשהלכה להחליף בגדים, היא הופתעה לראות שהכוכב הגיע אליה למקלחת עירום, וביקש שתיגע באיבר מינו ותקיים איתו יחסי מין: "כשאמרתי שאני לא מוכנה, הוא התחיל להתחנן שאגע בו ואכניס את האיבר שלו לפה שלי".

עוד באותו נושא

האיש שרונאלדו היה "מוכן להרוג בשבילו": הקשר המיוחד בין רונאלדו לאנצ'לוטי

לכתבה המלאה
קתרין מיורגה, המתלוננת על כריסטיאנו רונאלדו. אינסטגרם קתרין מיורגה, צילום מסך
המתלוננת קתרין מיורגה/צילום מסך, אינסטגרם קתרין מיורגה

משסירבה, כך טוענת מיורגה, רונאלדו נישק אותה באלימות, משך אותה למיטה ואנס אותה: "ניסיתי לברוח ממנו והוא הוריד לי את התחתונים בכוח. אמרתי לו 'לא, אל תעשה את זה, אני לא רוצה', התחננתי וניסיתי למנוע ממנו להגיע לאיבר המין שלי, אבל הוא פשוט קפץ עליי בחוזקה". יחד עם זאת, האמריקאית טענה שרונאלדו הצטער לאחר המקרה: "הוא נפל על ברכיו וביקש סליחה. הוא הבין את מה שהוא עשה ושזה לא היה בסדר. הוא בחור טוב ב-99 אחוז, האחוז האחד איכזב אותו באותו הרגע".

שחקן יובנטוס כריסטאנו רונאלדו, לייב אינסטגרם. אינסטגרם רשמי כריטסיאנו רונאלדו, צילום מסך
לא מתרגש מהטענות. כריסטיאנו רונאלדו בשידור החי בחשבון האינסטגרם שלו/צילום מסך, אינסטגרם רשמי כריטסיאנו רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully