וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אוהדי יובנטוס מקללים אותי, אני מתנחם בגביע האלופות מ-2003"

מאמן נאפולי עקץ את אוהדי הביאנקונרי אחרי ההפסד 3:1 בטורינו עם רמז על הניצחון של מילאן מולם בגמר האלופות. אלגרי: "רונאלדו נהנה מכדורגל, הוא אוהב לבשל כמו שהוא אוהב לכבוש"

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. רויטרס
כעס על השחקנים. אלגרי/רויטרס

יובנטוס ניצחה הערב (שבת) 1:3 את נאפולי במשחק המרכזי של המחזור השביעי בליגה האיטלקית. כריסטיאנו רונאלדו אמנם לא כבש, אבל היה מצוין כשבישל פעמיים (למריו מנדז'וקיץ' בדקה ה-26 וללואנרדו בונוצ'י בדקה ה-76) והוביל גם לשער השני בין לבין, שגם אותו כבש מנדז'וקיץ' בדקה ה-49. דווקא נאפולי הייתה זו שכבשה ראשונה מרגליו של דריס מרטנס אחרי מהלך יפה בדקה העשירית, אבל נותרה בעשרה שחקנים אחרי שמריו רוי ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-58. יובה שמרה על מאזן מושלם עם 21 נקודות מ-21 אפשריות והגדילה את הפער מהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לשש נקודות. זו הפעם השנייה בהיסטוריה שיובנטוס פותחת את העונה עם שמונה ניצחונות בשמונה משחקים, הפעם הקודמת הייתה ב-1930/31.

עוד בנושא:

יובנטוס ניצחה 1:3 את נאפולי ונותרה מושלמת
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט
ליברפול סחטה 1:1 דרמטי מצ'לסי בסטמפורד ברידג'

לאונרדו בונוצ'י, שחקן יובנטוס. רויטרס
בונוצ'י הקדיש את השער לאשתו והתינוק שבדרך/רויטרס

מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי אמר אחרי המשחק: "התחלנו קצת לחוצים, איבדנו את הכדור בקלות וגם ספגנו שער מוקדם. כריסטיאנו רונאלדו היה טוב ויצר שניים או שלושה מצבים מצוינים. ברגע שנאפולי נשארה בעשרה שחקנים, הפסקנו לשחק וזה הרגיז אותי מאוד. הייתה הזדמנות מסוכנת מאוד לחוסה קאייחון והם היו יכולים בקלות להשוות. רונאלדו נהנה מהכדורגל שלו, הוא השתלב פה מצוין והוא אוהב לבשל כמו שהוא אוהב לכבוש. היו לו כמה מסירות יוצאות דופן והדבר הכי חשוב הוא למצוא אותו בזמן הנכון. אני חושב שהיום והחצי שעה נגד ולנסיה היו ההופעות הכי טובות שלו העונה. ייצרנו כמה מסירות טובות מהקישור, רונאלדו ודיבאלה שיחקו בין הקווים ומנדז'וקיץ' ירד אחורה כדי לעזור להם. אנחנו צריכים להיות חדים יותר. עשינו כמה טעויות ובגלל זה גם ספגנו שער. אהבתי מאוד ששחקני ההתקפה עזרו בהגנה".

אלגרי נשאל האם מאבק האליפות באיטליה סגור ואמר: "ממש לא. אנחנו עדיין צריכים לשחק נגד אינטר, מילאן, רומא ופיורנטינה. יש לנו יתרון של שש נקודות, אבל זו עונה ארוכה מאוד. הליגה האיטלקית היא גם קשה מאוד".

לאונרדו בונוצ'י, שכבש את השער השלישי, אמר: "זה שער חשוב, זה ניצחון חשוב והגדלנו את הפער מנאפולי לשש נקודות, זה צעד גדול. התחלנו רע ואיבדנו הרבה כדורים. אולי היינו נלהבים יותר מדי. בסופו של דבר השגנו שלוש נקודות קריטיות. כשהשם שלך הוא יובנטוס, אתה חייב לשחק בכדור ולא רק להעיף אותו קדימה לשחקנים הנהדרים שלנו שם. ספגנו שער אחרי טעות בהגנה, אבל זו קבוצה שיודעת לגבור על מכשולים והוכחנו את זה שוב". לראשונה מאז שחזר ליובה ממילאן בונוצ'י זכה לעידוד מכל הקהל ואמר: "אהבתי את מה שקרה, חיכיתי לזה במשך הרבה זמן ואני שמח שהם הבינו את העמדה שלי. אמשיך לעבוד כדי לזכות באהדה שלהם מחדש. אני מקדיש את השער לאשתי ולתינוק שהיא נושאת".

קרלו אנצ'לוטי, מאמן נאפולי. רויטרס
אנצ'לוטי/רויטרס

מאמן המפסידה קרלו אנצ'לוטי הוסיף: "אני חושב שהשופט קיבל החלטה לא נכונה לגבי האדום שלנו. מריו רוי ספג את הצהוב השני אחרי שהשופט חשב הרבה. שני הצהובים נגרמו מהשטחיות של השופט. כעסתי מאוד על הקבוצה שלי כי התחלנו טוב מאוד ועלינו ליתרון, אבל אז התחלנו לשחק בצורה רשלנית ואפשרנו ליובנטוס לצבור ביטחון. בסך הכול זו הייתה הופעה טובה. אנחנו צריכים להשתפר בכל הנוגע לאופי, עקביות וניסיון, אבל שיחקנו טוב גם עם עשרה שחקנים".

המאמן הוותיק ספג קללות וקריאות מיציעי האוהדים של יובנטוס ואמר: "הקריאות מאוהדי יובנטוס היו כרגיל. אני אנחם את עצמי בגביע האלופות מ-2003 (אז יובנטוס הפסידה בגמר למילאן). אפשר להפסיד כמו שיובנטוס הפסידה בנאפולי. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר בהרבה אספקטים, אבל אני משוכנע שנמשיך להיות תחרותיים עד הסוף וההופעה הערב הוכיחה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully