וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "גווארדיולה גאון, הדלת שלנו תמיד פתוחה בפניו"

נשיא ברצלונה ערך ראיון נרחב והתייחס גם למאמן הנערץ: "הוא עזב כי הוא התעייף מהלחץ, נשמח לקבל אותו בחזרה אם הוא ירצה". על מסי: "בונים את הקבוצה סביבו". מלקום לא בסגל גם לטוטנהאם

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בברצלונה ישמחו לראותו אותו חוזר. גווארדיולה/רויטרס

ג'וזפ מריה ברתומאו הנשיא של ברצלונה הוא דמות די שנויה במחלוקת, זאת למרות ההצלחות הרבות של המועדון בתקופתו. היום (שני) ברתומאו ערך ראיון נרחב שבו הוא התייחס לסוגיות הבוערות בקבוצה הלחוצה של ואלוורדה.

על ליאונל מסי אמר ברתומיאו: "הוא יסיים את הקריירה שלו בברצלונה, הוא לא רוצה לעזוב והפרויקט שלנו הוא להפוך את ברצלונה לקבוצה שבנויה עליו ומסביבו שחקנים נהדרים. אנחנו לא רוצים למכור את השחקנים הכי טובים שלנו".

עוד בנושא:

ליאונל מסי התעמת עם השופט: "מבקיעים מולנו כבר בניסיון הראשון"
גארת' בייל וסרחיו ראמוס לא בסגל ריאל מדריד למשחק מול צסק"א מוסקבה

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה עם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו. AP
לא הדמות הכי אהובה בקטלוניה. ברתומאו עם אינייסה/AP

אחרי שסחף את ברצלונה לכל תואר אפשרי והמציא מחדש את הכדורגל עם הטיקי טאקה שובה העין, אף אחד לא באמת יודע למה פפ גווארדיולה עזב את ברצלונה. הנשיא התייחס לחזרה אפשרית של המאמן ואמר: "הוא גאון והדלת שלנו פתוחה בפניו אם ירצה. קראתי שהוא רוצה לחזור לאמן בלה מאסיה יום אחד וזה מושלם בשבינו, הצענו לו את התפקיד כשהוא ביקש לעזוב בגלל שהיה עייף מהלחץ הגדול".

על האפשרות שפוגבה יגיע לקבוצה בינואר: "אני חושב שהוא יישאר במנצ'סטר יונייטד הרבה זמן". על המטרות של המועדון: "המטרה העיקרית שלנו היא זכייה באליפות, למרות שגם ליגת האלופות היא מטרה אטרקטיבית. בעונה שעברה זכינו בדאבל והפסדנו רק בליגת האלופות, זו הייתה עונה נהדרת".

בתוך כך, הקבוצה פרסמה היום את הסגל שלה לקראת משחק החוץ הקשה שמצפה לה מול טוטנהאם ביום רביעי. ואלוורדה ייאלץ להסתדר במשחק הזה ללא שני שחקני הרכב קבועים בהגנה - סמואל אומטיטי הפצוע והמושעה וסרג'י רוברטו המושעה. מעבר לכך, גם מלקום שחקן הרכש שהגיע מבורדו ברעש גדול שוב לא בסגל של ואלוורדה בעוד שמירנדה, דניס סוארס ואיניאקי פנה הצעירים כן מצאו מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully