וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אי אפשר לעשות צעדים קדימה בלי לסבול"

המאמן הספרדי הודה כמה המשחק מול הופנהיים היה קריטי: "היה חשוב מאוד שננצח היום, קשה לשחק בגרמניה. נלחמנו, ולכן זה מספק". פאולו דיבאלה אחרי השלושער: "שיחקנו כמו קבוצה גדולה"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

פאולו דיבאלה עובר תקופה לא קלה, כשמקומו המובטח בהרכב יובנטוס כבר איננו מובטח כבעבר. פדריקו ברננדסקי הועדף על פניו כבר מספר פעמים העונה, ורק לאחרונה נראה שהמגמה מתחילה להשתנות לטובתו. המשחק מול יאנג בויז הערב (שלישי) עשוי להיות זה שיחזיר אותו עמוק לעניינים, אחרי שכבש שלושער מרשים וסייע ליובנטוס לנצח 0:3 את השוויצרים.

דיבאלה אמר בסיום המשחק: "הגענו למשחק הזה בגישה הנכונה", אמר הארגנטינאי. "יכולנו להתקשות, אבל היינו טובים. הספסול בתחילת העונה? ברור שאני תמיד מעדיף לשחק. שנה שעברה התחלתי את העונה עם מספר רב של כיבושים ואחר כך נתקעתי. הספסול מאפשר לי להתרכז ולהשתפר בעבודה שלי, אז השנה זה יהיה הפוך". היהלום התייחס כמובן גם לכריסטיאנו רונאלדו, שלא שיחק מול יאנג בויז, זכר להרחקה נגד ולנסיה. "ברור שקל יותר שהוא משחק, אבל עלינו להיות מרוכזים גם אם הוא על המגרש וגם אם לא. היום שיחקנו כמו קבוצה גדולה".

עוד בנושא
מאוריסיו פוטצ'ינו על מכת הפציעות: "זאת הסיבה שבנינו סגל רחב"
נכנס לפנקס של פפ: "מנצ'סטר סיטי מעוניינת בעיליי אלמקייס"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה חוגג. AP
"הספסול עזר לי להתרכז". פאולו דיבאלה חיובי/AP

למנצ'סטר סיטי זה הלך הרבה יותר קשה. אלופת אנגליה מצאה עצמה בפיגור 1:0 מול הופנהיים כבר בדקה הראשונה, אך שרדה בסופו של דבר עם 1:2 והשיגה נקודות ראשונות בליגת האלופות העונה, בזכות שוויון של סרחיו אגוארו (8) ושער דרמטי של דויד סילבה (87).

"זה חשוב מאוד", הודה פפ גווארדיולה. "אחרי שהפסדנו את המשחק הראשון היה חשוב מאוד שלא נפסיד גם היום, היה קשה ולבסוף ניצחנו. לנצח בגרמניה זה תמיד קשה, נלחמנו, ולכן זה מספק. במחצית הראשונה היינו עדיפים, בשנייה קצת חששנו. הופנהיים קבוצה חזקה, ולבסוף הצלחנו למצוא את הדרך לנצח. אי אפשר לעשות צעדים קדימה בלי לסבול, זה יהיה טוב לעתיד שלנו".

וינסנט קומפני הוסיף: "היה משחק חוץ קשה, משחק פיזי נגד קבוצה מאורגנת וממושמעת. הופנהיים הגנה עם הרבה שחקנים, לנו היו הרבה הזדמנויות ושלטנו. נלחמנו עד הסוף ואי אפשר להיות מרוצים יותר מהיכולת ומהתוצאה".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: יובנטוס ניצחה 0:3 את יאנג בויז, סיטי חילצה 1:2 מול הופנהיים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully