וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החשדות נגד רונאלדו: מניית יובנטוס בבורסה צונחת

כוכב יובנטוס ייכלל בסגל לאודינזה למרות הסערה, שמסרבת לגווע: הגברת הזקנה תינזק כלכלית, הספונסרים מתנערים מהכוכב בזה אחר זה, וסרטון חדש של המתלוננת רק מגביר את חוסר הוודאות

רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להכחיש בתוקף את החשדות נגדו בנוגע לאונס ותקיפה מינית של קת'רין מיורגה האמריקאית בת ה-34, אך הפרשה הזו ממשיכה לצבור תאוצה ולהכות גלים וגם אם לא יורשע, ייתכן שתסב פגיעה כלכלית קשה לכוכב יובנטוס. CR7, שנחשב אולי לאייקון מספר 1 בספורט בכל מה שקשור לפן השיווקי, עלול לאבד את חוזה הפרסום שלו עם ענקית הביגוד "נייקי" בשל הפרשה הזו, כאשר על פי ההערכות שווי החוזה מוערך בלא פחות ממיליארד דולר.

עוד בנושא:

האישה שטוענת כי נאנסה על ידי כריסטיאנו רונאלדו סובלת מפוסט-טראומה
רונאלדו: "אונס הוא פשע מתועב. מכחיש בתוקף את החשדות נגדי"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו ביציע. רויטרס
יאבד את החוזה עם "נייקי"? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ענקית הביגוד הוציאה הודעה ראשונה בנוגע לפרשה ובה נכתב כי "אנחנו מודאגים מאוד מההאשמות האלו ונמשיך לעקוב מקרוב אחרי הסיטואציה הזו". גם חברת EA SPORTS, שגם לה יש חוזה עתק עם הכוכב הפורטוגלי הוציאה הודעה דומה: "אנחנו רואים את הדיווחים המדאיגים בנוגע להאשמות נגד רונאלדו. אנחנו עוקבים אחרי הפרשה ומצפים שהאתלטים שלנו והשגרירים שלנו יאמצו לעצמם צורת התנהגות שתואמת את הערכים שלנו".

בינתיים, ביובנטוס קבוצתו של רונאלדו מגבים את הכוכב החדש שלהם ובהודעה שהוציא אתמול המועדון נכתב: "רונאלדו הראה בחודש האחרון את המקצוענות והמסירות שלו, שמוערכת על ידי כולם במועדון". הכוכב עצמו כמובן ממשיך להכחיש מכל תוקף וביום רביעי צייץ בנוגע להאשמות האלו וטען שמדובר באנשים שרוצים להתפרסם על חשבונו". כך או כך, הוא ייכלל בסגל משחק מול אודינזה בשבת, וינסה להמשיך את העסקים כרגיל.

למרות הגיבוי הפומבי מצד יובנטוס, הסערה מסרבת להירגע ויש לה השפעות ישירות על מועדון הפאר האיטלקי. מאז הפרסומים על חידוש החקירה נגד רונאלדו והפרטים שדלפו לתקשורת, המנייה של יובנטוס בבורסה צנחה בלא פחות -10 אחוזים, כך על פי רשת "סקיי" הבריטית. היום גם דלף לתקשורת תיעוד חדש מהבילוי המשותף של רונאלדו ומאיורגה באותו לילה ב-2009. בתיעוד נראים רונאלדו והמתלוננת רוקדים ברחבת המועדון, רגעים ספורים לפני שהכוכב הגדול ייקח אותה לחדר המלון שלו, כביכול, ויתקוף אותה מינית.

כל הפרשה התפוצצה אחרי שהעיתון הגרמני "דר שפיגל" פרסם שמיורגה התלוננה על רונאלדו למשטרת לאס וגאס מיד אחרי שזה לכאורה הטריד אותה, אך לאחר מכן היא הגיע להסדר עם הכוכב מחוץ לכתלי בית המשפט כאשר זה כביכול שילם לה "דמי שתיקה" בסך 375 אלף דולרים.

(עדכון ראשון: 7:32)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תיעוד חדש: רונאלדו והמתלוננת רוקדים רגעים לפני האונס, כביכול

EASports מתנערת לחלוטין מרונאלדו

ההתייחסות של יובנטוס לפרשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully