וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות ליובנטוס - 0:2 על אודינזה

שיא היסטורי לגברת הזקנה, שקבעה את פתיחת העונה הטובה ביותר בתולדותיה ושמרה על מאזן מושלם. בנטאקור כבש ראשון (33), רונאלדו הכפיל עם פצצה ברגל שמאל (37). 0:2 לרומא על אמפולי

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
יופי של שער. רונאלדו/רויטרס

המחזור השמיני בליגה האיטלקית נמשך הערב (שבת) כאשר יובנטוס המשיכה את פתיחה העונה החלומית שלה ולראשונה בתולדותיה החלה עם עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הפעם אחרי 0:2 על אודינזה בחוץ. רומא השיגה 0:2 משלה על אמפולי, קליארי גברה 0:2 על בולוניה, טורינו ניצחה 2:3 את פרוזינונה ביום שישי.

שחקני יובנטוס חוגגים עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בלי בעיות. רונאלדו והחברים חוגגים/רויטרס

אודינזה - יובנטוס 2:0

אחרי ה-1:3 על נאפולי בשבת שעברה והניצחון החלק 0:3 מול יאנג בויז בליגת האלופות, הזברות חוגגים ניצחון עשירי רצוף בכל המסגרות מאז פתיחת העונה - הפתיחה הטובה ביותר שלה מאז ומעולם. רודריגו בנטאקור נגח פנימה את הראשון בדקה ה-33 אחרי הגבהה של של ז'ואאו קאנסלו, ארבע דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הגדול שהחמיץ את משחק ליגת האלופות האחרון ונמצא בכותרות בהקשרים קצת פחות ספורטיביים או חיוביים לאחרונה קיבל בתוך הרחבה ממריו מנדז'וקיץ', שחרר פצצה ברגל שמאל אל הרשת העליונה וקבע את תוצאת המשחק.

עוד באותו נושא

"רונאלדו משוכנע שסיפור האונס הוא קנוניה של ריאל מדריד שנועדה לחסל אותו"

לכתבה המלאה
אוזביו די פרנצ'סקו,  מאמן רומא. רויטרס
המכונה חזרה לתפקד. די פרנצ'סקו/רויטרס

אמפולי - רומא 2:0

רק לפני עשרה ימים הקבוצה מבירת ארץ המגף הייתה בצרות צרורות וגם מעמדו של המאמן אוזביו די פרנצ'סקו עלה על הפרק. אלא שאז הגיעו שני ניצחונות ליגה (מול פרוזינונה ובדרבי היוקרתי מול לאציו) והניצחון המשכנע 0:5 על פלזן בליגת האלופות, ועושה רושם שהקטר הרומאי שוב דוהר. סטיבן אנזונזי נגח את הראשון בדקה ה-36, פרנצ'סקו קפוטו בעט עבור המארחת פנדל איום ונורא מעל המסגרת (58) והמילה האחרונה היתה שייכת לאדין דז'קו, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
ההתאוששות נמשכת. רומא חוגגת/GettyImages

קליארי - בולוניה 0:2

לוקאס קסטרו בישל פעמיים והוביל את קליארי לניצחון ראשון על בולוניה מאז אוקטובר 2012. הארגנטינאי מצא את הראש של ז'ואאו פדרו הברזילאי בדקה ה-22 וסידר שער נגיחה קל גם ללאונרדו פאבולטי. קליארי חלפה על פני הקבוצה של פיפו אינזאגי בטבלה עם תשע נקודות לעומת שבע של האורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully