וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דר שפיגל" חושף: ההתנהלות הפושעת של כריסטיאנו רונאלדו בנסיון לטייח את "האונס"

העלמת ראיות, מעקבים חשאיים, ירידה לחייה של המתלוננת ועדות אחת דרמטית, ששונתה אחרי שהכוכב הודה: "היא אמרה 'תפסיק, אני לא רוצה'". בגרמניה חשפו כיצד רונאלדו "גרם לתיק להיעלם" לפני שנפתח מחדש

עריכת וידאו: מתן חדד

עוד ועוד פרטים נחשפים על המפגש בין כריסטיאנו רונאלדו למתלוננת באונס קתרין מאיורגה, וכן על האופן השנוי במחלוקת בו הכוכב וסוללת עורכי הדין טייחו את המקרה - עד שצף מחדש כעת, כמעט עשר שנים אחרי. "דר שפיגל", המגזין שפרסם לפני כמה שבועות את שמה וסיפורה של מאיורגה וגרם לפתיחת התיק במשטרת לאס וגאס, פרסם אתמול שורה של עדויות חדשות.

"כשעורך הדין הפורטוגלי של רונאלדו נכנס לפעולה, הוא ידע שההאשמות הללו חייבות להיעלם מהר, בשקט, ולנצח נצחים. וכשבוחנים מקרוב את האופן שבו הדברים התפתחו, זה נראה כמו ספר בלשים של ג'ון גרישם", תוארה השתלשלות העניינים. הצוות המורחב שרונאלדו שכר ספציפית כדי לטפל בהאשמות כלל קרוב ל-20 אנשים, כולל ארבעה עורכי דין, שני חוקרים פרטיים ומומחה לניהול משברים.

במסגרת הנסיונות לטייח את האירוע ולמנוע ממנו לדלוף לתקשורת, אחד החוקרים הפרטיים מטעם רונאלדו "הוצמד" למתלוננת לתקופה של כמה שבועות, במהלכם עקב אחריה לכל מקום, למד את סדר היום שלה והתחקה אפילו אחרי דוחות החנייה שקיבלה במהלך השנים.

עוד בנושא

ראש ממשלת פורטוגל על כריסטיאנו רונאלדו: "זכרו את חזקת החפות מפשע"
"רונאלדו משוכנע שסיפור האונס הוא קנוניה של ריאל מדריד שנועדה לחסל אותו"
בעקבות החשדות נגד כריסטיאנו רונאלדו: מניית יובנטוס בבורסה צונחת
בואו לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם של וואלה! ספורט

כך נראו רונאלדו ומאיורגה זמן קצר לפני האונס, כביכול

רונאלדו: "קיימנו מין אנאלי במשך חמש עד שבע דקות. היא אמרה שהיא לא רוצה שאמשיך, אבל כל הזמן הראתה שהיא מעוניינת ואפשרה לזה לקרות"

בנוסף, נשלח החוקר לזירת ה"פשע", חיפש ראיות פורנזיות שהיו יכולות לשמש את רונאלדו במקרה של משפט, מדד את גודל החדרים, צילם את הג'קוזי בו התרחשה התקיפה לכאורה ועוד. כדי להימנע מציון שמו המפורש של רונאלדו במסמכים הרשמיים שהפיקו עורכי הדין, הם הסכימו לכנות אותו בשם הקוד Topher - כינוי לגבר אטרקטיבי ועשיר.

במהלך החקירה הפנימית שניהל הצוות של רונאלדו, שבמהלכה אף הופעלו מדליפים מתוך המשטרה, התברר שמאיורגה הגישה תלונה שעות ספורות לאחר האונס כביכול, וחזרה בה. לטענת הצוות של רונאלדו, זה אמור היה לשמש כראייה לחוסר אמינותה, אם וכאשר תיפתח חקירה פלילית.

באוגוסט 2009 פנו עורכי הדין של רונאלדו ישירות למאיורגה והציעו לה דמי שתיקה בגובה 375 אלף דולר. בספטמבר הם נפגשו עם רונאלדו עצמו וקיבלו ממנו גרסה מפורטת על אירועי הלילה ההוא, שתועדו במסמך שחלקו הודלף, כביכול, ל"דר שפיגל".

וכך רונאלדו צוטט: "קיימנו מין אנאלי. היא שכבה על הצד במיטה, ואני חדרתי מאחור. זה היה אכזרי ונמשך בין חמש לשבע דקות שבהן לא החלפנו תנוחה. בזמן הזה היא אמרה שהיא לא רוצה שאמשיך, אבל כל הזמן הראתה שהיא מעוניינת ואפשרה לזה לקרות. הכל קרה די מהר. אחזתי בה די בחוזקה, ויכול להיות שנגרמו לה פציעות בגלל זה. בסופו של דבר היא אוננה לי, אבל כל הזמן המשיכה לומר 'אל תעשה את זה', 'אני לא כמו כל הבנות'. בסוף גם התנצלתי בפניה".

כשנשאל בעדות המאולתרת האם מאיורגה בכתה או הרימה את קולה במהלך יחסי המין, רונאלדו השיב: "הוא אמרה 'לא', ו'עצור' כמה פעמים".

עוד באותו נושא

"רונאלדו משוכנע שסיפור האונס הוא קנוניה של ריאל מדריד שנועדה לחסל אותו"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו עם קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, צילום מסך
עורכי הדין ביצעו מעקבים והשיגו מסמכים רפואיים. רונאלדו ומאיורגה/צילום מסך, מתוך טוויטר

על פי מסמכים שהגיעו ל'פוטבול ליקס', העדות הדרמטית הזו - שקרוב לוודאי הייתה יכולה להביא להרשעתו של רונאלדו, שונתה תוך זמן קצר. בחודש דצמבר הפיקו עורכי הדין מסמך חדש בו שאלו שאלות דומות וקיבלו תשובות שונות. "היא שכבה במיטה, ואני חדרתי מאחור. לא שינינו תנוחה, וזה נמשך משהו כמו חמש עד שבע דקות. היא לא צרחה, היא לא ביקשה עזרה, שום דבר מזה לא היה", טען רונאלדו בעדות החדשה.

במהלך החקירה התברר כי מאיורגה טוענת שנגרמו לה חבלות באזור האינטימי אחרי המגע המיני עם רונאלדו. קו ההגנה במקרה זה היה שמדובר בחבלות עצמיות. הצוות של רונאלדו קיבל לידיו מסמכים רפואיים של מאיורגה, העביר אותם לרופא מומחה, והפיק מסמך לפיו "אופי הפציעות תואם תרחיש של החדרת חפצים, ולא ניכר שנגרמו כתוצאה מיחסי מין".

"עורכי הדין של מאיורגה מאמינים שלכל חשוד יש את הזכות להגן על עצמו, אבל הם בטוחים שאנשיו של רונאלדו הלכו רחוק מדי", נכתב ב"דר שפיגל". הכוונה היא כנראה לדרמה שמתרחשת מאחורי הקלעים בחקירה המחודשת: לטענת עורך דינה של מאיורגה, רק לאחרונה התברר שעדות מוקלטת שהמתלוננת מסרה למשטרה בשנת 2009 נעלמה כלא הייתה. כמו כן, מאיורגה העבירה למשטרה בזמנו את השמלה שלבשה והתחתונים שלבשה באותו ערב - וגם הם הלכו לאיבוד במרוצת השנים.

חשוב לזכור שדר שפיגל, שפרסם את הפרטים, נקט עמדה ברורה בפרשה. עד כה, בעקבות הפרסומים של המגזין נפתחה החקירה מחדש, מה שעשוי להצביע על אמינות גבוהה יחסית. כך או כך, המשטרה סירבה להגיב לטענות שהועלו אתמול במגזין, וטרם התייחסה באופן רשמי לחקירה.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ימשיך לחייך גם אחרי שהחקירה תסתיים? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully