וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תובעת עיתון פורטוגלי וטוענת: "לא ידענו דבר על פרשיית רונאלדו"

הבלאנקוס זועמים על העיתון "קוראו דה מנהא" שפירסם לדבריהם ידיעות כוזבות, ופנו להליכים משפטיים. עורך הדין של הפורטוגלי: "התחקיר של דר שפיגל - מידע מומצא שנעשו בו מניפולציות"

כריסטיאנו רונאלדו עם קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, צילום מסך
האשמות חדשות. רונאלדו עם קתרין מאיורגה/צילום מסך, מתוך טוויטר

פרשיית האונס של כריסטיאנו רונאלדו הולכת ומסתעפת. אחרי שנודע אמש (רביעי) כי משטרת לאס וגאס תזמן את הכוכב הפורטוגלי לחקירה בעקבות פתיחת התיק והתלונה המחודשת של הקורבן לכאורה קתרין מאיורגה, פרסם עורך דינו של רונאלדו הצהרה בה הבהיר את עמדת השחקן.

"מה שקרה במלון בלאס וגאס בשנת 2009 קרה בהסכמה מלאה. ההסכם שנחתם עם המתלוננת בנוגע לתשלום בזמנו אינו הודאה באשמה בשום אופן", אמר העו"ר פטר כריסטיאנסן. "מה שקרה זה שכריסטיאנו הקשיב לעצת עורכי דינו בזמנו כדי לשים סוף לעלילות שהיא העלילה עליו, כדי למנוע נסיונות בדיוק מהסוג הזה שמתרחש כעת. מנסים להרוס את המוניטין שלו, שנבנה על עבודה קשה והתנהגות למופת".

עוד בנושא

"צדק עבור רונאלדו": משפחתו של CR7 יצאה בקמפיין לטיהור שמו
"דר שפיגל" חושף: ההתנהלות הפושעת של רונאלדו בנסיון לטייח את הפרשה
באיטליה טוענים: רונאלדו זועם על אופ"א ומחרים את ליגת האומות

כך נראו רונאלדו ומאיורגה זמן קצר לפני האונס, כביכול

הטענה המרכזית של כריסטיאנסן היא שהמסמכים שהוצגו במסגרת התחקיר המעמיק של "דר שפיגל"- המוכיחים כביכול אשמה של רונאלדו והתנהלות קלוקלת כדי לטייח את המקרה - עוותו ונעשו בהם מניפולציות, כך שיווצר רושם מוטעה. "השיגו מסמכים במרמה, ואחר כך עשו עליהם מניפולציות. חלק גדול מהמסמכים הללו בכלל מפוברקים. זה חוסר אחריות", טען העו"ד, והתייחס ספציפית לעדות שהובאה בשם רונאלדו ב"דר שפיגל": "זו המצאה מוחלטת, רונאלדו לא אמר את הדברים הללו בשום מקום".

עוד טען כריסטיאנסן: "רונאלדו מתורגל בתשומת לב תקשורתית מפאת היותו אדם כה מפורסם, אבל הוא מרגיש רע מאוד עם העבודה שהתקשורת ממשיכה לתת במה לקמפיין מומצא ומתוזמר שמסתמך על מסמכים מזויפים. הוא נתן מנדט לעורכי הדין שלו לטפל במקרה, מתוך ביטחון מלא שהאמת תגבר על השחיתות".

בינתיים, ריאל מדריד פנתה לפסים משפטיים כנגד העיתון הפורטוגלי "קוראו דה מנהא", שפירסם כי הבלאנקוס גילו את סיפור הפרשה שבועות בודדים אחרי שרכשו את רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד. לפי העיתון, במדריד ידעו ותמכו בהסכם הסודיות שחתם רונאלדו עם מאיורגה, ועוד בבירת ספרד הכחישו לחלוטין בהודעה שהוציאה הקבוצה היום: "ריאל מדריד מודיעה כי היא נקטה בצעדים משפטיים נגד העיתון הפורטוגלי, שפירסם ידיעות כוזבות במטרה לפגוע בתדמית המועדון. לא היה לנו מושג על כל סוג של מידע שהעיתון פירסם בהקשר לשחקן כריסטיאנו רונאלדו, ולפיכך למועדון לא הייתה כל אפשרות לנקוט באי אילו פעולות בעניין. ריאל מדריד דרשה מהעיתון לחזור בו ולתקן את העיוותים שיצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully