וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: רונאלדו זועם על אופ"א ומחרים את ליגת האומות

מאמן נבחרת פורטוגל לא זימן את כוכב יובנטוס למשחקים מול פולין וסקוטלנד בטענה שמדובר בסיכום בין השניים. בארץ המגף טוענים: "הוא לא רוצה לתרום את נוכחותו להצלחת המפעל הזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בסגל שפרסמה נבחרת פורטוגל למשחקי ליגת האומות בלט בהיעדרו כריסטיאנו רונאלדו. הדיווחים הראשוניים סברו שכוכב יובנטוס, שכרגע מתמודד עם פרשיית האונס ונמצא במרכזה של סערה תקשורתית, רוצה לנוח עד סוף השנה ולהתרכז בליגה האיטלקית. אולם, בתקשורת המקומית מדווחים היום שרונאלדו החליט להחרים את משחקי ליגת האומות כאקט של מחאה נגד פיפ"א ואופ"א שלטענתו מנהלות נגדו ציד מכשפות ומחפשות אותו.

עוד בנושא:

"צדק עבור כריסטיאנו": משפחתו של רונאלדו יצאה בקמפיין לטיהור שמו
פורסמה רשימת המועמדים לכדור הזהב: רונאלדו, מסי וניימאר בפנים
לכל העדכונים והכתבות על כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. רויטרס
זועם על אופ"א ופיפ"א? רונאלדו/רויטרס

רונאלדו, כך על פי הדיווח, מאמין שההרחקה השנויה במחלוקת שלו נגד ולנסיה בליגת האלופות לא היתה תמימה והוא זועם על ההתנהלות בכל מה שקשור אליו ולכן החליט להחרים את המפעל החדש של אופ"א. "כריסטיאנו לא רוצה לתרום את נוכחותו להצלחת המפעל שבו הוא נחשב לכוכב הכי גדול בהיעדרו של מסי", כתב העיתונאי טאנקרדי פאלמרי.

נבחרת פורטוגל תצא ביום חמישי למשחק חוץ לא פשוט מול פולין ולאחר מכן תתארח למשחק ידידות אצל סקוטלנד, שתגיע למשחק הזה אחרי המפגש מול ישראל. פרננדו סנטוס מאמן הנבחרת הפורטוגלית מצידו טוען שרונאלדו לא זומן בשל הסכם מתואם בין השניים ואמר: "החלטנו שרונאלדו לא יהיה בסגל למשחקים הבאים. הוא לא רוצה לפרוש והוא יהיה מוכן ללבוש בעתיד את המדים הלאומיים, אין בזה ספק".

עוד באותו נושא

"דר שפיגל" חושף: ההתנהלות הפושעת של כריסטיאנו רונאלדו בנסיון לטייח את "האונס"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully