וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת האונס של כריסטיאנו רונאלדו צפויה להימשך למעלה משנתיים

בארצות הברית מעריכים שאם הפורטוגלי יעמוד למשפט זה יקרה רק בקיץ 2020, כשיהיה בן 35. מומחה למשפט אמריקאי טוען: הסבירות שיורשע נמוכה מאוד

עריכת וידאו: מתן חדד

עד כמה תיק האונס ישפיע על מהלך הקריירה של כריסטיאנו רונאלדו? נראה שמעט מאוד, אם בכלל. על פי הערכות בארצות הברית, החקירה המתנהלת בימים אלה במשטרת לאס וגאס עשויה להתארך ולהימשך למעלה משנתיים עד שתגיע למוסדות המשפטיים של מדינת נבאדה. המשמעות: לא חשוב מה יהיה גזר הדין, רונאלדו יחל לרצות את עונשו רק החל מקיץ 2020, כשיהיה בן 35 ובשלהי הקריירה.

בימים האחרונים נפגש עורך דינו הראשי של רונאלדו פטר כריסטיאנסן עם גורמי משטרה ומשפט, ולאחר מכך העריך שעלולה להיות סחבת ארוכה בחקירה בשל כמות המסמכים הגדולה והעדויות הרבות שצריכות להיגבות מעדים שנמצאים במקומות שונים בעולם.

כמו כן, על פי הערכות יעבור התיק מספר ערכאות. "החקירה לא תושלם תוך זמן קצר. זה ייקח הרבה זמן, לפחות שנתיים, עד שכל הפרוצדורות יושלמו", אמר גורם בכיר בחקירה לעיתון הפורטוגלי "קוריירו דה מאנה".

עוד בנושא

"כריסטיאנו רונאלדו שילם מיליון דולר לצוות שטאטא את פרשת האונס"
ריאל מדריד תובעת עיתון פורטוגלי וטוענת: "לא ידענו דבר על פרשיית רונאלדו"
"צדק עבור רונאלדו": משפחתו של CR7 יצאה בקמפיין לטיהור שמו

התקדימים המשפטיים של מדינת נבאדה מרמזים על כך שרונאלדו עשוי לצאת יחסית בזול מהחקירה. מייקל מקאן, מומחה למשפט אמריקאי, אמר ל"אינדיפנדנט" הבריטי שעצם העובדה שנחתם הסכם פשרה עם מאיורגה חודשים ספורים עשוי לפעול לרעתה. "היא תצטרך להוכיח מעל לכל ספק סביר שחתמה על הסכם הפשרה מתוך מצוקה ולחץ נפשי", אמר.

מקאן טוען ש"הסבירות שרונאלדו יורשע נמוכה", בהתחשב בפרק הזמן הארוך שעבר מאז המקרה ובאיכות העדויות שנאספו. בינתיים מאיורגה מנסה לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך. השבוע דווח שהיא התפטרה ממשרתה כמורה כדי להתמקד בחקירה, ועזבה את לאס וגאס בה התגוררה כדי להימנע מהסחות דחת ומתשומת לב תקשורתית. "אפילו חבריה הקרובים מעידים על כך שלא הצליחו ליצור איתה קשר לאחרונה", נכתב ב"ספורטס אילוסטרייטד".

עוד באותו נושא

עורך דינו של רונאלדו "מרוצה ואופטימי" אחרי פגישה עם החוקרים

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו עם קתרין מאיורגה. מתוך טוויטר, צילום מסך
רונאלדו ומאיורגה/צילום מסך, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully