וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של רונאלדו "מרוצה ואופטימי" אחרי פגישה עם החוקרים

פיטר כריסטיאנסן, "פרקליט הכוכבים", שידר שביעות רצון אחרי פגישה עם הצוות שחוקר את פרשת האונס לכאורה. בית קפה באנגליה עורר סערה עם "עוגיות רונאלדו" שמעוצבות בתנוחה מינית

עריכת וידאו: מתן חדד

עורך דינו של כריסטיאנו רונאלדו אופטימי אחרי פגישה שערך את הצוות שחוקר את פרשת האונס לכאורה של קתרין מאיורגה. בתקשורת הפורטוגלית דיווחו אחר הצהריים (שלישי) שעו"ד פיטר כריסטיאנסן "נראה מרוצה", אחרי הפגישה וש"הוא משוכנע שהעניין ייסגר באופן חיובי מבחינתו של הכדורגלן".

כריסטיאנסן הוא עו"ד פלילי בעל פרופיל גבוה שנחשב ל"פרקליטם של הכוכבים". הוא ייצג בעבר ידוענים כמו לאונרדו דיקפריו, פריס הילטון, ג'יימי פוקס, שאקיל אוניל, מייק טייסון ואנדרה אגאסי.

עוד בנושא:

"כריסטיאנו רונאלדו שילם מיליון דולר לצוות שטאטא את פרשת האונס"
ריאל מדריד תובעת עיתון פורטוגלי וטוענת: "לא ידענו דבר על פרשיית רונאלדו"
"צדק עבור רונאלדו": משפחתו של CR7 יצאה בקמפיין לטיהור שמו

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו ביציע. רויטרס
הפרשה עדיין רחוקה מסיום. רונאלדו/רויטרס

כזכור, בחודש יוני 2009, לפני שעבר לריאל מדריד, רונאלדו פגש בדוגמנית קתריון מאיורגה במועדון בלאס וגאס, והזמין אותה למסיבה פרטית בסוויטה שלו. שם, על פי טענתה, הוא אנס אותה, דבר שהוא מכחיש בתוקף. שעות לאחר מכן, עדיין בוכייה, היא הגישה תלונה במשטרה ועברה בדיקה.

מאותו רגע, כך מתברר, החלו לעבוד בשטח האנשים של רונאלדו: עורכי דין, חוקרים, רופאים ואנשי יחסי ציבור. מטרתם הברורה, על פי דיווחים באנגליה, הייתה להגן על הפורטוגלי ולהעלים את הפרשה. על פי ההערכה, רונאלדו שילם לאנשי המקצוע למעלה ממיליון דולר. למאיורגה הוא שילם 375 אלף דולר, לכאורה, כחלק מהסכם אישי ביניהם, שמונע ממנה לצאת לתקשורת עם הטענות.

בינתיים בית קפה בשם Our Taste of Portugal בווסטרשייר בבריטניה עורר זעם רב אחרי שהשיק ליין של "עוגיות רונאלדו" שמעוצבות בתנוחה מינית. הבעלים ז'וזה גונסאלבש הסביר ש"אני אוהב את רונאלדו, מאמין לגרסה שלו ואעשה הכל כדי להגן עליו. כל העוגיות נמכרו ואף אחד מהלקוחות לא התלונן. אני מתנצל אם מישהו נפגע". העוגיות אגב, הוסרו מהתפריט.

עוד באותו נושא

"ראיית הזהב" של המתלוננת נגד רונאלדו: אחיה החורג ישמש כעד

לכתבה המלאה
עוגיות כריסטיאנו רונאלדו. צילום מסך
חוש הומור מעוות. "עוגיות רונאלדו"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully