וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו שילם מיליון דולר לצוות שטאטא את פרשת האונס"

באנגליה טוענים שכוכב יובנטוס שילם סכום עתק לשורה ארוכה של אנשי מקצוע בניסיון לטייח את פרשת האונס ב"קנוניה מתוכננת" על מנת להציל את תדמיתו. וגם: מה חשב על הפרשה איל ברקוביץ'?

עריכת וידאו: מתן חדד

מתברר כי המערכת שעומדת מאחורי כריסטיאנו רונאלדו ומנסה להגן עליו משפטית, תקשורתית ותדמיתית היא מערכת מגוונת ומנוסה, גדושה באנשי מקצוע ותיקים ומיומנים, שתפקידם היה "לטאטא" את הפרשה ולהשכיח אותה - כך לפחות נטען בדיווחים באנגליה.

כידוע, בחודש יוני 2009, לפני שעבר לריאל מדריד, הוא פגש בדוגמנית קתריון מיורגה במועדון בלאס וגאס, והזמין אותה למסיבה פרטית בסוויטה שלו. שם, על פי טענתה, הוא אנס אותה, דבר שהוא מכחיש בתוקף. שעות לאחר מכן, עדיין בוכייה, היא הגישה תלונה במשטרה ועברה בדיקה. מאותו רגע, כך מתברר, החלו לעבוד בשטח האנשים של רונאלדו: עורכי דין, חוקרים, רופאים ואנשי יחסי ציבור. מטרתם הברורה, על הדיווחים באנגליה, הייתה להגן על רונאלדו, ולהעלים את הפרשה. על פי ההערכה, רונאלדו שילם לאנשי המקצוע למעלה ממיליון דולר. למאיורגה הוא שילם 375 אלף דולר, לכאורה, כחלק מהסכם אישי ביניהם, שמונע ממנה לצאת לתקשורת עם הטענות.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
צריך עזרה. רונאלדו/רויטרס

בשבוע שעבר עורך הדין של מאיורגה דרש חקירה על ההתנהלות של הצוות של רונאלדו, ש"ניסה למנוע כתב אישום פלילי" על התקיפה לכאורה. הוא כינה את זה כ"קנוניה מתואמת" וטען ש"ניסיון להחביא פשע הוא פשע".

מאיורגה בת ה-34, שעל פי הדיווחים מסתתרת בימים אלה אחרי שספגה איומים על חייה, טענה שהיא הותקפה בסוויטה של רונאלדו בזמן שהחליפה בגדים על מנת להיכנס לג'קוזי. היא טענה שרופא מטעם המשטרה הזהיר אותה שהיא תושפל אם תמשיך בפרשה. מפחד היא סירבה להגיש תלונה, ופנתה לעורך דין.

אחר כך גילתה שהיא במעקב על ידי חוקרים פרטיים, שניסו להשיג עליה כמה שיותר פרטים אישיים. ב"דר שפיגל" פורסמו כמה מההערות שקיבץ, כמו כמה כוסות יין שתתה בארוחת ערב ואיזה גבר חיבקה במעלית.

עוד באותו נושא

"ראיית הזהב" של המתלוננת נגד רונאלדו: אחיה החורג ישמש כעד

לכתבה המלאה

מנגד, עורכי הדין של רונאלדו טענו שהמסמכים שנחשפו ב"דר שפיגל" (שבין השאר מראים שרונאלדו לכאורה אישר שהיא אמרה לו "לא" במהלך המגע המיני) הם מפוברקים ולא נכונים. "דר שפיגל" מתעקש שהמסמכים אותנטיים, וטוענים שכל פרט שפורסם בתחקיר מגובה בעדויות ומסמכים נוספים. על פי העיתון, "ההצהרה מטעמם של נציגיו של רונאלדו ממחישה את השיטה של רונאלדו ועורכי הדין שלו, שניסו להילחם בעבודת החקירה".

אגב, במקרה או לא, רונאלדו העלה אתמול לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו עם בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס ושלושת ילדיו - התאומים מתאו ואווה והבת אלנה מרטינה. "האהובות שלי", כתב רונאלדו.

ומה איל ברקוביץ' חושב על החשדות נגד רונאלדו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully