וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו מתייחס לפרשיית האונס: "בסוף האמת תצא לאור"

הפורטוגלי בטוח בעצמו, ובמסיבת עיתונאים לפני המפגש מול מנצ'סטר יונייטד (שלישי, 22:00, ספורט 5), אמר: "עורכי הדין שלי בטוחים בעצמם וכך גם אני. ההסכם עם מאיורגה אינו הודאה באשמה"

אתר רשמי

המשחק מחר (שלישי, 22:00, ערוץ הספורט) בליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס יהיה לא רק חידוש של יריבות ישנה, כי אם גם שובו של כריסטיאנו רונאלדו לאצטדיון בו פרץ לתודעה של הכדורגל העולמי. הפורטוגלי, שהגיע לאולד טראפורד לראשונה ב-2003, זכה עם השדים האדומים בליגת האלופות ובמדיה גם קטף את כדור הזהב הראשון שלו.

הפנומן, שמצוי בתקופה לא פשוטה בצל ההאשמות בפרשיית האונס בה הוא לכאורה מעורב, התייצב הערב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן וסיפק כמה אמירות מעניינות: "אני יודע שאני מהווה דוגמה על המגרש ומחוצה לו. אני משחק בקבוצה נהדרת, לא רוצה להשוות אותה לריאל מדריד. אני עוד מתרגל, החברים לקבוצה עוזרים לי. הטענות שרק תארים אישיים חשובים לי לא נכונה, בחודשיים האחרונים הייתי מרוכז רק ביובנטוס".

עוד בנושא
מנצ'סטר יונייטד - יובנטוס: אלכסיס סאנצ'ס יחמיץ את המשחק
איסקו על רונאלדו: "לא נבכה על מי שלא רוצה להיות פה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער של מנצ'סטר יונייטד מול פורטו. Laurence Griffiths, GettyImages
בימיו ביונייטד. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Laurence Griffiths

לגבי פרשיית האונס אמר: "לא אשקר, אני לא מרוצה מהמצב. עורכי הדין שלי בטוחים בעצמם וכך גם אני. בסוף, האמת תמיד יוצאת לאור". הפורטוגלי גם התייחס לשמועות אודות ההסכם שערך עם קת'רין מאיורגה: "אין בהסכם הזה שום הודאה של אשמה".

כריסטיאנו התייחס גם לתחושות שלו רגע לפני משחק בתיאטרון החלומות: "זה מרגש מאוד עבורי. זכיתי כאן בהרבה תארים עם קבוצה גדולה, ובמיוחד תחת אלכס פרגוסון לו אני שולח חיבוק גדול. התלהבתי מאוד כשגיליתי שנפגוש את מנצ'סטר יונייטד. יהיה משחק קשה, צריכים לכבד את היריבה שלנו, אך אני מצפה שיובנטוס תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully