וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של גאטוזו במילאן מתערער, דונאדוני מועמד להחליפו

הרוסונרי לא מצליחים להתרומם תחת שחקן העבר ובאיטליה מספרים שההפסד בדרבי פגע מאוד במעמדו. דונאדוני יחזור למילאנלו?

עריכת וידאו: מתן חדד

באיטליה גוברים הדיווחים על כך שמילאן תפטר את ג'נארו גאטוזו ותמנה במקומו את רוברטו דונאדוני. הרוסונרי הפסידו לאינטר 1:0 בדרבי דלה מדונינה ביום ראשון והם מדורגים במקום ה-12, עם שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים.

העונה הנוכחית נראית כמו המשך ישיר לעונה שעברה, אותה מילאן סיימה במקום השישי בלבד, הרחק מהמאבק על מקום בליגת האלופות - בטח ממאבק האליפות. גאטוזו שהחליף את וינצ'נזו מונטלה בנובמבר האחרון, עמד על הקווים ב-44 משחקים בכל המסגרות ובהם הרוסונרי רשמו 22 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים.

במילאנלו לא מרוצים מההופעות של הקבוצה, אחרי שתוצאות תיקו נגד קבוצות כמו קליארי ואמפולי הרחיקו אותה מהצמרת בשלב מוקדם של העונה. גאטוזו בכל מקרה יעמוד מחר (19:55) על הקווים במשחק נגד בטיס בליגה האירופית, אבל בכמה כלי תקשורת באיטליה טוענים שזה עלול להיות המשחק האחרון שלו.

דונאדוני בן ה-55 סיים את חוזהו בבולוניה בתום העונה שעברה, אחרי שעמד על הקווים שלה במשך שלוש שנים. הוא אימן בעבר מספר קבוצות ביניהן פארמה ונאפולי, ובשנים 2006-2008 היה מאמנה של נבחרת איטליה. הוא היה חלק ממילאן הגדולה של סוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 ושיחק במדיה 12 שנים בשתי קדנציות שונות.

עוד בנושא:

גונסאלו היגואין: "יובנטוס בעטה אותי החוצה, לא רציתי לעזוב"
בעקבות עזיבת רונאלדו: דעיכה במספר הישראלים בקלאסיקו
ראג'ה נאינגולן: "רומא עשתה דברים מאחורי הגב שלי"

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. רויטרס
רק 22 ניצחונות ב-44 משחקים. גאטוזו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully